Couch hunting och Råttatoullie

2007-10-14, 18:28:27 / Kategori: This is me
Okej, nu är jag hemma efter en häktisk dag ;)
Jag och mamma såg till att vara inne i stan typ 11.15 och gick förbi Judiska kyrkogården :P

image467

Den va rätt cool faktiskt :P Sen gick vi till R.O.O.M och om jag ska vara ärlig så blev jag inte ett dugg imponerad av deras utbud av soffor. Något jag däremot blev imponerad av va deras extremt goda Kycklingwrap i deras café :D en sån blev det till lunch ;) och till efterrätt fick jag en liten Ben & Jerry's Cookie Dough <3 det va länge sen, och den smakade otroligt bra med alla sina degbitar ;)

Sen åkte vi till Natuzzi på Stureplan och inte heller där hittade vi något lockande...
Mamma var tvungen att åka hem vid 14, så jag hade 45 minuter att döda innan pappa skulle komma in och möta mig. Mamma gav mig 40 kronor att underhålla mig med :) Det resulterade i att jag gick till Espresso House på Stureplan och tog mig en stor Chai latte <3

Pappa ringde och sa att jag skulle gå och ställa mig utanför Rigoletto på Kungsgatan och att han nästan va där och skulle fixa parkering. Så jag knatade dit och stod och smsade lite när, helt plötsligt, alla killarna från Idol 2007 kom gående förbi mig, följt av ett litet tv-team :D Jag blev ganska chockad, och eftersom jag inte bryr mig så mycket om Idol i år så tittade jag inte så mycket på dom, men Sam envisades med att titta på mig hela tiden, så jag var ju tvungen att titta tillbaka :P

Jag ringde, of course, min vapendragare Sophia och glädjedampade lite tyst ;) Sen kom pappa och vi gick in och tittade på Galapremiären av Råttatoullie :) Det är ju en barnfilm, men guud vad bra den va :) Kan verkligen rekomendera den ;) Sjukt fin berättelse liksom och sinnessjukt rolig! ;)
Det var ju inte överdrivet många kändisar där, men några av dom jag såg var Kristian Luuk, Carina Berg och Ellen Fjaestad :) Carina gör rösten till en av människorna i filmen och Ellen är tydligen SF's pressansvarige! Ser man på liksom ;)

image468

Ursäkta att bilden suger, men det va ju mörkt i biosalongen ;)

Min dag har varit väldigt härlig, men jag har ont i fötterna efter att ha sprungit runt på höga klackar ;)

Har er dag varit bra?

Kärlek
//Sandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?