Catjabutiken xD

2007-10-08, 18:54:27 / Kategori: This is me

 Haha okej, likt två uteliggare har jag och Sophia nu stått ute i nästan 1.5 timme ;) vi har diskuterat och pratat och skrattat om vårt nya (typ) jobb ;D haha sug på den du ;)

Damen (Muppen?) är galet konstig xD haha och det roligaste var ju att hon snackade en jävla massa skit om min kattmat (jag erkände inte att jag har den xD) och Phia stod och tänkte på signaturmelodin för 100 höjdare hela tiden, eftersom tanten verkligen va ett orginal ;)
men hur som helst ska vi till Catjabutiken (alltså vår nya arbetsplats(det känns bra att säga det;))) på måndag om en vecka :D då har vi typ inskolning ;) men vi får typ inte jobba tillsammans, och det suuuger! så vi funderar seriöst på att sänka vår lön och jobba för hälften så lite, bara för att kunna jobba samtidigt :D det känns grymt ;) hihi xD

Efteråt stod vi ute på torget, där pundarna med pitbullen tydligen brukar vara xD HAHA fan vad vi skämtade om det ;D så fucking kul!
och så käkade vi lite crappy Coop-middag ;) haha xD Som vanligt satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord ;) och hade så jävla kul som bara vi kan!

Och nu har vi planerat vår lilla helg ;) Det kommer bli Sommar all over again ;) Så sinnessjukt underbart!! Åh, I can't wait! <3

Nu ska jag nog plugga lite Djursjukvård...

Sophia berättade om utflykterna man kunde göra på Kreta när hon va där i somras: "Ja, där kunde man dyka och klättra i träd..." xD HAHHA fan va vi garvade!!

Asså fan I can't get enough of her <3 helt underbart kul vi har xD

Ååh, fredag + lördag blir galet klockers ;) hhaha
meest kärlek! <33


Simon

haha ni verkar ju haft kul :D hörde att ni va Filip å Fredrik Stalkers :D är själv ett stort fan av dom missa inte Boston Tea Party Ikväll kommmer nog bli grymt kul,speciellt Fredriks lilla måltid hehe:D hare bra kramis..



2007-10-08, 19:37:09

Sandra

Självklart är vi det :) haha aa det kommer bli helt sjukt roligt! :D kram



2007-10-08, 19:54:36 URL: http://kalmien.blogg.se

Sophia

Åh sötis, I can't get enough av dig heller! Vi får se hur det går med vår nya chef då xD
Jag diggar Simon här ovanför, han verkar sjukt smart ;D
Älskar diiig mest Sandra Sötis!!!



2007-10-08, 20:08:10 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?