Att äta sin egen röv

2007-10-08, 22:43:09 / Kategori: This is me
Asså Filip & Fredrik är så underbart speciella ;) Haha jag sitter och kollar på BTP nu (och ni som inte gör det, missar verkligen massor!)! Så sjukt roligt! Fredrik har just ätit sitt eget ass ;) Ganska sjukt egentligen :P men sjukt roligt! Och Filip va så söt med sin lilla biobsipunsch (coolt att jag vet det ;) det kallas djursjukvård xD) :) och så lekte han mästerkock också :D och det roligaste va ju när Filip utbrast: "Jag är inne i dig nu!" xD HAHA!! Och så va det så sött när han sa: "Jag har levt med dig ganska länge nu" <3 dom är ju egentligen nästan gifta typ :P hihi ååh!!

haha jag vet inte varför, men jag fick ett ryck att jag och Sophia borde prova nåt sånt här xD hahah men det får nog vänta ett tag ;)

Ikväll va det ovanligt många störda/roliga/idiotiska/störda/sinnessjuka/störda frågor! :D Jag skrattar nästan så jag gråter!

Och Filip va heeeet när han rökte i London!! ;) Och nu har vi sett Fredriks röv på tv ;)

Det går inte att leva utan Filip & Fredrik! Är fortfarande lite besviken på att Anders - historikern inte har sagt ett ord ännu ikväll =/ men det kommer nog ska vi se ;)

Nu börjar det igen! <3

Sophia

Åååh vad stört sjukt och förbannat roligt det var!
HAHAHAHA, du tkr alltså vi ska prova ngt sånt här?! Varför inte liksom? xD
ÄLSKAR DIG GRÄSNLÖST FERNLUNDUS!



2007-10-09, 08:52:56 URL: http://phiia.blogg.se

Sophia

Btw sötis, idag på historian fick jag till värsta klockrena "- gud!" á la Hammar! ;D
Jag blev så stolt men hade ingen att dela glädjen med, haha! Men nu har jag ju diiig sötnöt! xD
Älskar dig galet min soulmate!!!



2007-10-09, 21:59:24 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?