Anglais - The place to be

2007-10-22, 20:56:44 / Kategori: This is me
Åh jag har haft en jättemysig eftermiddag/kväll i stan med Sophia! Hon klippte sig, och det blev verkligen skitsnyggt! och sen gick vi till Anglais, of course ;)
Vi satt mitt emot väärsta vita kulan ;) Och grejen är att vi kände igen honom skitmycket, men kunde inte placera honom :P
Och så såg vi alla Idolerna när dom skulle dra ut och göra nånting :P Galet seriöst asså, dom hade 3 Cadillac's med poliseskort och allting! Varför lägga ner så mycket besvär liksom? herregud...
Och dessutom såg vi Lars Wallin, som har designat årets Rosa Bandet! ;) lite coolt :P

När vi hade varit där i ett par timmar drog vi oss hemåt för att hinna titta på Andra Avenyn som börjar bli väldigt dramatiskt ;) hihi :P

Mamma har köpt massa frukt till mig :D Ser det inte härligt ut? :P

image493

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag kolla på Boston Tea Party xD <3
Glöm inte att titta, 21.55Kanal 5 ;) Kvällens tema är tydligen Kärlek :D

Pusspuss!

Sophia

ÅÅÅH, vad härligt med all denna frukt! xD
Hihi, tack för en underbar dag sötis och skål för en underbar kväll med los chicos *vi har ett nytt mejl i inkrogen!* ;D
Älskar diiig sööt!



2007-10-22, 21:21:38 URL: http://phiia.blogg.se

Simon

låter som en bra dag :D ahah frukten såg riktgit god ut blir till frukost eller? :P aja ska kolla BTB nu hare bra ;)



2007-10-22, 21:56:42

Sandra

Sophia: Oh yees ;) Ååh det var en underbar kväll! WHAAT ännu ett mail?! :O :D:D
Ääälskar diig!

Simon: Jaa underbar dag! Haha japp en del av den blev frukost ;) Åh visst va det bra igår! Detsamma!



2007-10-23, 18:40:05 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?