AFS-ansökan

2007-10-13, 23:14:16 / Kategori: This is me
Nu har jag fyllt i delar av min PreliminäransökanAFS's hemsida, för att åka till som utbytesstudent till  USA nästa år... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..jag är väldigt kluven. just nu har jag iaf tårar i ögonen... Det här är ju något som jag alltid har velat, men just nu vill jag verkligen inte, för det passar sig helt enkelt inte i mitt liv just nu. Jag älskar mitt liv precis som det är just nu, och jag vill helst inte ha några förändringar, men jag kanske känner annorlunda om 10 månader, när det är dags. Vi får se, men jag är nästan säker på att det kommer bli av =/ Eftersom pappa är ordförande i styrelsen för AFS Sverige, och brorsan är sjukt engagerad han med... så jag har egentligen inte nåt val. det känns som om famlijen pushar mig rätt hårt att jag ska åka, och jag antar att jag borde lyssna på dom, men jag är inte alls taggad på att göra det nu!

Om det är någon som känner sig manad till att åka iväg ett år så kan ni ju klicka på den här länken http://www.afs.se/swe_sw/view/2771

Det löser sig säkert, det viktigaste är väl att förstå vilken otrolig möjlighet det här är, och ta vara på den...

"Stay true, true to your dreams"
//Sandra <3

Simon

shit! :D verkar ju super kul att va utbytesstudent ett år, har alrig vart i usa men är jävligt sugen på det haha :D men blir nog ingen resa som utbytestuntent tror ja, får bli efter gymnasiet ;)



2007-10-14, 00:43:50

Sophia

Åh älskling, jag vet inte heller om jag ska skratta eller gråta... Jag är verkligen sjukt glad för din skull om du bestämmer dig för att åka, för det är säkert en jätterolig upplevelse :D Samtidigt saknar jag dig så det gör ont bara jag tänker att vi inte kommer ses på ett fucking år!
Men sötis, jag stöttar dig vad du än gör okej? Så om du bestämmer dig för att åka så fan inte USA få komma emellan oss!
"A hundred miles seems pretty far, but they got trains and plains and cars, I'd walk to you if I had no other way" ;)
Jag älskar dig så gränslöst sötis!!!



2007-10-14, 13:32:41 URL: http://phiia.blogg.se

Sophia

Jag måste säga en sak till bara, haha ;D
Vad du än bestämmer dig för att göra , så ska du göra det för din egen skull. Du ska verkligen inte åka eller stanna för att ngn annan tycker det, utan lyssna på dig själv och vad du vill göra gumman!
Åh, vad låter Dr Phil nu ;) Men jag menar det verkligen! Det här handlar om dig sötis,och du ska göra precis som du själv vill!
Jag älskar dig galet, det vet du!



2007-10-14, 16:00:34 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Simon: Ja jag tror också att det är jävligt kul, men det är svårt att bara lämna livet här hemma. :P okej, vilken klass går du?

Sophia: Åh Sophia, Du är så underbart söt och stöttande! Du är verkligen BÄST! Åh guud vilket underbart citat! Vilken låt kommer det från?
Du är så sööt! hhaha Dr Phil, hahaha xD Och jag kommer sakna dig galet om jag åker! Men sen kommer allt bli som förut! Jag älskar dig!!



2007-10-14, 20:17:14 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?