aa :)

2007-10-08, 08:28:49 / Kategori: This is me
Nu är jag i skolan.. jag är verkligen jättetrött! Katten tog typ allt mitt täcke inatt :P så jag frös, men jag fick ju iaf gosa med Müsse ;) Och jag vill också flytta in till stan! Hihi :) Även om vi precis har flyttat typ :P men jag ska typ flytta in hos Sophia tror jag :D så kan vi ha det som i somras! ;) så jävla mysigt och jag längtar tillbaka :D

Fan vilken underbar sommar vi hade verkligen! Vi gjorde verkligen allt! Fucking lovely! <3 har nog aldrig haft så kul som med Sophia <3 myys :P

Och jag vill shoppa! NU! :D Har inte shoppat på jättelänge! Eller iofs, jag köpte ju en höstjacka i fredags ;) haha xD men ändå, jag vill ha jeans! Behöver det, men snälla, ge mig! men ge mig då! CRAVINGS! HAHAHAHHAHA Alex Schulman är ett geni! Jag saknar hans mode-blogg ;) så fucking kul det va verkligen!

aja, nu ska jag nog plugga lite tror jag ;)
Ha det bäst idag! Det här är förresten en stor dag för mig och Phizen ;) Önska oss lycka till ;)

Och ikväll kl 21.55 är det Boston Tea Party kanal 5! Ikväll ska det handla om kannibalism! <3 Meow ;)

Älskar er! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?