:)

2007-10-02, 20:39:42 / Kategori: This is me
Asså det är helt sjukt hur trött jag har varit idag! Somnade nästan på matten och engelskan!

Jag har gått och sjungit på "Vuxna män" och "Island Times" hela dagen (a) <3 så sjuuukt underbara låtar!

har nog inte så mycket att skriva idag egentligen :P kanske skrev slut allt jag hade i huvudet igår, med alla sju inläggen ;) haha

snart är det Desperate Housewives, och det får man ju inte missa såklart ;) så jag ska typ gå och duscha nu, för jag ska gå och lägga mig direkt efter det. :)

Åh, jag saknar redan Sophia! Lycka till om jag åker till USA liksom ;) hahaha typ extrem saknad efter bara en dag, tänk då ett år! :'( mwa

Åh "Island Times"! Jag ÄLSKAR när dom sjunger stämmorna på "Well, well, well vi må dra vidare, till en plats, där vi blir mer speedade"
dessutom, stoooor chans att dom behöver bli mer speedade ;) Det och om dom nu känner att dom behöver det så löser väl RedBull det problemet ;) hahaha xD
Meow vad jag älskar dom!

För alla som undrar så har jag lämnat in min mobil idag! Be proud of me! Det tog mig typ 3 veckor att äntligen göra det ;) så jag kommer inte svara på samtal eller sms det närmaste dygnet... =/ jag ska få tillbaka den imorrn efter kl 18 typ.. hoppas den är klar då! Jag är fan lost without it! Har ju hela kalendern där och klocka och allt! xD
aja, hoppas jag överlever ;)

Juste, duscha va det! Hej så länge ;) Sov gott sötnötter! <3

Sophia

Åh, jag älskar också "well, well, well"- stället! Det är så sjuukt fina stämmor! :D
Åh sötis, vad du är duktig som lämnat in din mobil!
Det gynnar egentligen oss båda, för det blir mkt färre sms:ande för mig med xD
Åh, saknar dig redan!
JAG ÄLSKAR DIG FRÖKEN FERNLUND!



2007-10-02, 21:35:49 URL: http://phiia.blogg.se

Simon

haha läste ovanstående å håller med om att Island Time är en super bra låt :D lyssnade på den mycket i sommras när ja va på gotland, dom gjorde många bra låtar i avsnitten till Grattis Världen haha tror faktiskt Island Time ligger 2 på mina mest spelade låtar på hela ipoden :D yey haha Vuxna Män är ju inte heller så dålig direkt :P fattar inte varför dom inte kan ge ut en cd, älskar deras musik å dom låter ju faktiskt rätt bra när dom sjunger :D

Du är väldigt bra på att skriva blogg,riktigt roligt att läsa :D fortsätt så ;)



2007-10-08, 19:47:52

Sandra

Simon: Gud ja, den är underbar! haha det är bra ;) Jag och Sophia tycker också att dom ska ge ut en skiva, för dom sjunger ju underbart! :D

Tack så sjukt mycket! Det värmer verkligen att höra ska du veta! :) Hoppas du fortsätter läsa :)



2007-10-08, 19:57:42 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?