Yees

2007-06-22, 00:52:09 / Kategori: This is me
mm idag blev jag väckt av mamma typ 9 eller 10, men det gjorde ingenting, för hon hade gjort frukost till mig <3 yummie.. (:
Sen städade vi :D eller okej då, mamma städade... Jag & Müsli satt i en flyttkartong och typ dampade och lekte lite :P sen lyckades jag, på nåt mysko sätt, somna i den där flyttkartongen :S haha :P flummigt..

sen, vid typ 2 åkte mamma och jag till stallet, för jag skulle rida :P och för första gången satt hon och tittade på när jag red :D Det va jättemysigt och vi hade sjukt kul!

när jag kom hem duschade jag i typ 100 år :P sen körde mamma hem mig till pappa.. jag hjälpte honom med middagen (: tror han blev glad :P
efter maten skulle Nicho och jag kolla på film och vi valde en som vi hade hemma: Alex Rider - Stormbreaker xD hahaha ingen av oss hade sett den och den va såååå sjuuukt löjlig xD vi typ asgarvade åt alla töntar xD den är sååå wannabe Bond xD

iaf, efter den gick jag ut med vovven :) Sen ringde Johan och sa att han inte hade åkt till landet ännu, men då kunde jag ju inte träffa honom bara för att jag va hos pappa :( aww liksom.. men söndag i alla fall xD <3

sen kollade jag på A Guy Thing med pappa (: Den är ju gaalet bra :P haha

och nu sitter jag och knarkar RENT-musik xD

nej nu måste jag gå och packa, för imorrn (klockan 9 :o) ska vi åka till Vinö xD Myyys!

Juste, gosh, jag kommer inte kunna blogga på typ 3 dagar :S shiat, då kmr jag ju få abstinens :P haha jaja..

Älskar er massor!!! <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?