Vårkonserten <3

2007-06-04, 21:46:44 / Kategori: This is me
Okej det va tårdrypande! Det va verkligen det sorligaste på länge! :'( Jag grät som en häst...

Det var en väldigt fin konsert i alla fall :) Jag är så sjukt stolt över min älskade klass! vi ägde ju allt! <3<3

Våran lilla överrasknings-sång till Gitte va "Like a prayer" med omgjorde text xD Shiiit va vi grät!
och på "De hjältemodiga"! Och på "Nu går sista visan"! Och på "Vi är blommor" <3<3 herregud asså...
JAG ÄLSKAR OSS!!!!!!


Shiat, jag har haft ont i magen hela natten till idag och idag.. jag började hallucinera och allt inatt.. och mådde jätteilla... mamma tror att det är blindtarmen... jag orkar inte åka till sjukhuset...palla liksom.. och jag vill inte få ett fult ärr på magen heller :S precis till sommaren dessutom :S

9:orna får alltid rosor av 4:orna på "Nu går sista visan" vi grät som fan! Det kommer bild på den ;) och sen fick jag ytterligare 5 rosor av min familj <3<3<3 myyyys!!!

Jag grät mig igenom heela konserten xD Det var vår sista...! <3 JAG ÄLSKAR JU OSS!!!

Nej nu ska jag gå och kolla på film med mamma. hoppas jag kan sova inatt!

   

(Ursäkta sämst kvalitet på den sista bilden.. jag är hon med rosa klänning och vita leggins :P)

Dagens kommentar:
"Här har vi klass 6 "me skit" -Gitte xD hon skulle säga 6 Musik xD

JAG ÄLSKAR ER!!! <3<3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?