Toy Story

2007-06-30, 23:33:39 / Kategori: This is me
nananaaa

Dagens citat:
"Du är en tvär och bitter liten man, jag tycker synd om dig, Farväl!" - Buzz till Woody i Toy Story, samtidigt som han gör Star Trek-tecknet xD Min och Mickes favoriit ;)

ja, som ni kanske förstår har jag kollat på Toy Story xD galet länge sen :P den är ju sjuukt rolig xD

orkar inte göra nånting ikväll, har så sjukt ont xD haha och så har jag hittat ett typ gigantiskt blåmärke på min överarm(?) xD :S hmm vet inte vad man ska tro liksom? :P aja

jag vill ha gooooooooodis!! xD Nuu! muums, och Ben & Jerry's!! Mmmmm! aja, en annan dag ;)

Kärlek!! <3<3

Sophia

Du driver?! :D Jag har OCKSÅ ett stort blåmärke på min överarm! I blame the kravallstakeeeet xD
Haha, älskar diiiig sötis!!!



2007-07-01, 11:51:33 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?