Tjejmiddag och Sommarkrysset xD

2007-06-03, 11:11:17 / Kategori: This is me
Okej, igår hade jag och Sophia vääärldens mysigaste tjejmiddag! Tack alla som kom! <3
Vi åt hälsopizza och gino xD haha det blev ganska misslyckat då jag och phia inte riktigt är några kockar (a) ahha men det blev bra ändå ;)
När vi hade ätit va det dags att öppna presenterna (a) :D alla va verkligen så sjuuuukt underbara! Shit vilka kompisar man har asså! Dom träffade ju precis rätt på allt ;)

Efter det så stressade vi som galningar till bussen xD för vi hade ju en liten överraskning till flickorna ;) som vi inte hade avslöjat för nån, (några hade iofs listat ut den men ändå xD) och när vi satt på tunnelbanan berättade vi att vi skulle gå på Sommarkrysset @ Grönan xD Och vi förklarade att det äääär såå sjuuukt mycket roligare än det låter ;) haha för det är det verkligen!

Sen när vi satt på 44:an ringde David och sa att om vi skyndade oss så hade han kanske platser till oss xD  och vi blev så sjuuukt jävla glada! för eftersm Baluba hade bestämt sig för att inte svara så hade vi liksom inte lyckats fixa några platser :P men då ringde vår räddare i nöden alltså :P
så vi typ halvsprang från Djurgårnsbron till Grönan ;) och när vi kom in så hade han lyckats fixa lite spridda platser! <3 vi blev så sjuukt taggade! och grejen är att vi fick ju platser preeciiiisförsta raden!! Jag, Madde, Sara K & Linn fick Bert Karlssons reserverade platser!! så vi syntes i tv ganska mycket ;) haah kan det bli bättre eller? ja iofs så kan det typ det, för Arvingarna-Casper kom och satte sig i Saras knä så sjöng vi "Sommarnatt" med honom xD
Sååå jäävla kul!!!

Sen efter det så stannade vi kvar och snackade lite med Arvingarna, Zillah & Totte, Andreas Johnsson och såklart David xD sååå fucking roligt!
Så nu har Casper & Lars från Arvingarna, Totte och Andreas Johnsson skrivit på min arm xD haha  Lars  skrev förresten 2 gånger xD en gång med bläck och en gång med The Pen xD haha och  Andreas lånade den fett mycket ;) haha Phia, nu kan vi klona honom också ;) hahah xD

Haha och jag frågade Andreas om han kände igen mig och Phia från Signeringen i täbban när Månsva där också och typ innan jag hade pratat klart sa han: "Haha dig känner jag igen" och ritade ett svart streck på min näsa xD Wtf liksom? ;) sötis xD

Sen gick vi ju såklart och besökte Choklad-Joel också xD haha trevligt trevligt :)

Matilda vann ju en überstor Marabou Mjölkchoklad också ;) och så va hon så gaalet söt att alla fick varsin choklad!! Ååhå söötis!
haha jag käkade upp resterna av den direkt när jag vaknade, för att äta godis på morgonen är typ det goodaste som finns xD haha jag vet, jag är fett udda ;)

Och sen skulle det köpas munkar också ;) haha och så ringde Johan xD Myyys! :D

Men asså våra armar är ju heelt nerklottrade och minst hälften av oss har ju tänkt ha sommarklänningar på oss imorrn på Vårkonserten xD haha bäst av oss alltså ;) så ikväll blir det till att skrubba ;) fett jobbigt att behöva skrubba bort autogrfaer liksom, sånt gör man inte =/ och jag vill inte, men jag måste =/ aww poor me xD

fast jag fick ju svar av Ola-boy så det gör inget xD hahaha ;)

Så återigen, TACK alla som medverkade i denna underbara  kväll ;) haha älskar er alla!!

                        

Juste, Bertil(!) va där också xD ahhahahahaha 

Kärlek hörrni!! <3<3

Sophia

Åh vad roligt det vaaar! Tack för allt sötis :D
HAHA, den där bilden på oss och Andreas, det var typ fett stört för han hade sin haka i mitt huvud och den var helt sjukt spetsig! Det gjorde typ asont xD
Men det gjorde ingenting när det var han såklart! xD
Älskar dig mest honey!!!



2007-06-03, 20:17:25 URL: http://phiia.blogg.se

Sofia

det var supermysig tjejer! <3



2007-06-04, 20:37:43 URL: http://sofiadebourg.webblogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?