The Day!

2007-06-02, 10:07:20 / Kategori: This is me
Wiie nu är jag helt färdig med Sophias present xD och ska typ börja sminka mig lite inför vår lilla "get together" xD
och mitt hår är upfuckat... och jag vet inte vad jag ska ha på mig varken på dagen eller på kvällen.. :S men jag antar att jag kanske tar typ jeans ikväll eftersom det typ kan bli kallt när det är mörkt :P men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig nu på dagen.. eller iofs! kom på att jag kommer ju åka fram och tillbaka som en vettvilling, så det är kanske lika bra att ta på sig det jag ska ha ikväll :P men nu fick jag ju beslutsångest för vad jag ska ha på mig ikväll liksom... bajsi :P

haha aja... jag ska förresten skita i att åka till täbban och att fixa mammas present xD haha igår trodde jag ju att det skulle vara söndag idag xD seeepee liksom ;) därför va jag så sjukt stressad ;)

nej nu ska jag gå och duscha xD

Peace till Norrort! <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?