Svar från Oooola!!!!!! <3<3<3

2007-06-03, 00:26:04 / Kategori: This is me
Okej, det här är fan höjden av lycka!!! Det kunde inte ha blivit en bättre kväll! Jag ska skriva om hela kvällen i nästa inlägg :P vet inte om jag gör det inatt eller imorrn :P

men iaf.. jag va inne på www.manszelmerlow.se och kollade på min kompislista vilka som va online, och då står det Ola Svensson är online just nu!! Och jag ba: Oooooooooooohhhh my fuuuuuuucking Goooooooooooooooood!!! (typ xD elelr iofs liite värre ;)) och så ba gick jag in på www.olasvensson.se istället, för att kolla om allt va sant :P

och grejen är att några minuter innan jag gjorde den underbara upptäckten av att han va online så hade jag precis hängt inne på hans sida och skrivit ett gb till honom liksom :P

men iaf: när jag kom in så skulle jag kolla dom senaste svaren för att se om han verkligen va online nu och då scrollade jag ner lite OCH UPPTÄCKTE ATT HAN HADE SVARAT TILL MIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!! Fattar ni grejen eller??!?!?!!?!?!?!?!?!!?!????????????!?!?!!?!? OH MY GOOOSH!!!! jag är så lycklig!

Så här såg det ut (jag vet, fett fantasilöst, men jag räknade ju inte med att han skulle vara inne ;) hahaha):

image149

Och fattar ni att jag har väntat på det här i 2 och ett halvt fucking år!!! Asså på att få svar från honom på hemsidan :P för jag har ju fått det på myspace, men hemsidan är en annan grej. mkt speciellare liksom xD

WOOOOOOOOOOOOW!! fattar ni hur glaaad jag är eller???? hahaha YEEEEEEEEEESSSSSSSSS

För That's how we do it! xD

Åååh jag har saknat Ola sååå fucking länge nu liksom! och han sa ju liksom "ses snart" och det är klart xD (jag tror att han redan älskar mig <3<3) hhaha kanske inte, men asså Phia, det är fan inte länge kvar till vårt über-dubbelbröllop ;) haha älskar oss <3<3<3!

Wooow I alla fall xD <3<3

Sandra Fernlund aka Mrs. Svensson ska snart gifta sig med sin drömprins Ola Svensson!! <3<3
And I looove it!  <3<3<3

kärlek som faaan <3<3<3

Phiiiiiia

Åh, Sandruuuus! Det här är ju ASSTORT! Vi måste fiiiiira xD
Skål för mr and mrs ola svensson, jag älskar er galet båda två! :D:D



2007-06-03, 19:50:53 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?