Smärta ;)

2007-06-30, 11:18:53 / Kategori: This is me
meow.. nu har jag precis vaknat.. eller hm, blivit väckt av min hysteriska väckarklocka ;) men men :P

jag har verkligen ont i hela kroppen! xD men det är ju typ bra-ont liksom ;) haha
min hals är typ trasig på insidan :P och mina revben gör så sjuuukt ont! speciellt vid solar plexus liksom och ut åt sidorna :P så går det när man hänger halvvägs över ett kravallstaket i några timmar ;)

shiit vilken kväll det va!!

jag orkar inte riktigt gå på Sommarkrysset ikväll, men grejen är att Avril är ju där, och fortfarande liksom, jag gillar inte henne så mkt, men nu kommer jag få se henne gratis och jag kommer antagligen aldrig se henne igen liksom :P haha såå aa...

gah, jag är lite nervös för att åka till den där affären med pappa :S :P men det blir säkert jättebra ;)

aja, Älskar er! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?