Släktträff ;)

2007-06-16, 23:46:18 / Kategori: This is me
Yeess.. idag sov jag till 12.. åkte hem till mamma och duschade och myste med kissemissen som är ensam hemma :P haha och så typ hämtade jag lite kläder...

sen åkte jag tillbaka till pappa och så åkte vi till en släktgrej :P Jag måste ha världens skönaste kusiner! Älskar dom :D dom är alltid så galet flummiga och roliga :P haha xD
Och Hillen hade kommit hem från England idag :D och hon har klippt håret kort och det va verkligen skiitfint :D
vi typ åt jättemycket :P haha och pratade.. och hade det trevligt :P

sen kom vi hem vid typ 21 eller nåt.. och jag pratade med Johan ett tag :P han skulle spela fotboll med sina kompisar :P
jag snackade med Raoul på msn.. och vi va skittaggade på att hitta på nåt :P vi satt i typ en timme och försökte komma på vad vi kunder göra :P men sen la vi ner det, för båda blev typ trötta och vi kom på att vi typ inte skulle hinna göra nå eftersom jag va tvungen att vara hemma vid 1 och han hade ingen fungerande moppe :P

så nu sitter jag här och har tråkigt... är fortfarande lite taggad på att hitta på nåt :P men det är så kallt ute och jag är trött :P haha misslyckat  xD

Dagens kommentar:
"Be att få spara dina halsmandlar, så kan vi göra brända mandlar" -Hahahaha Gabriel till Hillen när vi snackade om att Hillen ska operera bort sina halsmandlar xD såå sjuukt rolig kommentar xD

nu ska jag väl ta och spela tv-spel eller nåt :P eller typ Icy Tower på datorn :P
haha jag är en nööörd och orkar inte sova xD

Aja, Pussyyy! Älskar er!
Imorrn blir det myyys med Sophia Olofsson! <3<3
Älskar er igen! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?