Skolavslutning

2007-06-13, 00:16:21 / Kategori: This is me
Oohoho, Vilken häärlig daag!!

Okej, det har varit sjuukt hemst idag! för vi hade ju vår fruktade avslutning :S Det fälldes gaalet många tårar... Sötisar! Jag älskar ju er!
Gitte grät, och till och med Janne-boyboy grät :S vad gör man då liksom? man kan inte annat än att gråta ännu mer...
ååh.. Jag pallar inte.. JAG ÄLSKAR JU ER!!!! <3<3 ni kommer verkligen alltid vara med mig! ALLTID! för grejen är, att ni har ju gjort mig till den jag är! Jag är ju ni! om ni fattar vad jag menar? ;)  jag är ingenting utan er!
Markoolio säger "Ingen sommar utan reggae", Jag säger "Ingen Sandra utan 9 Musik" <3<3 gaah, vem vet hur jag blir i höst liksom? jag vill ju va med er! för you see, jag älskar er!
Asså those three words kan man inte säga för mycket när det gäller er! <3 Ni är bääst!

Efter avslutningen åkte jag, phia & jojjo till Konst & Kakor och fikade en snabbis med våra mammor :P mys! men vi hann bara vara där i typ 10 minuter, men ändå :P

Sen åkte mor och jag hem till vårt crib och jag typ stressade lite :P min mamma tror att jag har börjat knarka :S bara för att jag har varit så annorlunda, deppig och arg dom senaste dagarna... jag förklarade för henne att det är för att vi ska sluta...
sen drog jag till täbban och träffade mitt lilla moppe-gäng ;) sen åkte vi till Hägernäs Strand xD och valde en mysig plats och efter hand droppade fler och fler kids dit ;) vi hade verkligen skitmysigt! xD såå fucking underbart verkligen! JAG ÄLSKAR ER! och vi åt och spelade volleyboll och spelade fotboll :P
Sen badade vi xD ååh det va typ varmt liksom :P och då skulle the grabs dra, så jag gjorde boob-märken på Filip när jag kramade honom xD haha jag och min humor alltså? xD
Jag fick låna lite kläder av Jonna när v i va hemma hos henne :D Sjuuuukt fiin lägenhet hon haar!! Shiat liksom :D och jag älskar hennes kläder, så det passade alldeles utmärkt att jag fick låna av henne ;) haha xD

Vi hade hur som helst så sjuuuukt myysigt!!! JAG ÄLSKAR OSS!!! <3<3<3<3

och sen kom Johan :D:D Och hans kompis :D myyyys :D
och så fick jag en rooos av honom <3 myyspyys! Fast det va lite synd för typ precis när dom kom så skulle alla vi dra =/ men vi ska träffas typ imorrn igen xD

Imorrn blir det Gröna Lund med alla från klassen som har lust liksom :P naaajs ;) haha xD
Såå myysigt!! hoppas det är bra väder ;) haha

Måste bara säga TACK! till hela underbara 9 Musik, för att ni har gjort mig till den jag är idag!  
Vi vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit! Det är så det är nu... och grejen är, att jag har liksom precis alldeles nyss blivit typ kompis med mig själv.. jag har verkligen aldrig varit nöjd med mig själv på nåt sätt.. alltid så osäker och bara allmänt hatig mot mig själv.. men med er.. det blir liksom helt annorlunda.. nu är jag för en gångs skull nöjd med mig själv.. mitt sätt, mitt utseende, min kropp, mig själv helt enkelt.. allt har liksom vart så jobbigt, men ni har ändrat på precis allt! och ni får mig att må bra! Oftast är det skönare att vara i skolan än hemma, bara för att man får vara med er liksom!

Jag kan inte fatta att This is it liksom :S jag pallar det inte.. det går inte! Kan inte fatta att det är slut.. fast vi kommer alltid vara en klass! För vi kan ALLT! och vi är BÄST! <3

Men jag tycker i alla fall att vi har fått ut riktigt mycket kvalitetstid nu dom här sista veckorna! Vi har liksom haft så sjukt mysigt!
Och jag klarar mig inte utan er!

Idag kan man verkligen säga "På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv".. för det är tisdag.. och jag flyttar ut ur mig själv på ett sätt.. för jag kommer aldrig mer att vara den samma! helt seriöst, You make my day! jag är inget utan er!

Ujujuj vad emo och typ utdraget det här inlägget blev.. och mycket upprepningar.. men det är så jag känner just nu..
Jag orkar inte utan er! förlåt, men så är det verkligen!

Och nu blev det gammal emo-musik.. kuul att typ inte ens vilja ha sommarlov :P
Nu ska jag i alla fall sova och tänka på annat.. eller inte annat, men på hur kul vi faktiskt har haft det!

Imorgon är en annan dag...

JAG ÄLSKAR ER MEST I HELA VÄRLDEN 9 MUSIK!!
EN SAK SKA NI VETA, JAG SAKNAR ER REDAN!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?