Sinnessjuk kväll med Phia, Timbuktu & hans Crew <3

2007-06-30, 01:07:11 / Kategori: This is me

Oooh jääääääääääävlar vilken underbar kväll!!!

Jag och Phia va på plats framför Gröna Lunds Stora scen klockan 16 xD och så satt vi där och typ fördrev tiden lite :P och så åt vi såklart xD haha Vi hade förstås dom bästa platserna ever! precis mitt framför scenen och den lilla trappan, allra längst fram ;) Slå den du ;) solen gassade och vi satt där i ungefär 4 timmar ;) haha vi är BÄST! xD
typ klockan 18 eller nåt så lärde vi känna Anna & Anders :D Riktigt trevliga människor :D så vi stod och peppade och taggade tillsammans ;)

typ klockan 20.20 entrade Timbuktu, Chords, Mapei, Supreme & Damn! scenen!!! Shiiiiat det va heeelt fucking sinnesströt underbart!!!!! Det finns liksom inte ens ord att beskriva det här med! Shit, jag är typ mållös, fortfarande! Guuud jag kan inte ens fatta att det va så underbart!

Aa okej, dom körde sjuukt många låtar, och dom va underbara hela högen!!
shiat, trombon-killen Erik va ju üüüüberskön!! xD Bara stod och log hela tiden ;) och shiiit va mycket ögonkontakt man fick med alla artisterna!!! Speciellt Timbuk! xD Meeow liskom ;) haha xD dom satt och sprang och stod och gick typ en meter ifrån oss!! Shiiiiiiiiit!!! Helt otroligt!

Jag har typ glömt bort det mesta som har hänt, för jag var seriöst i trans! underbart va det!

iaf juste! jag tog både Timbuktu & Mapei i handen när dom sjöng ;) Ohlalaa ;) xD hahahaah wiiiiiiiiie!!! myys!

haha fortfarande asså, Erik xD fett kul :P

Sen efteråt sprang vi till "shopen" där jag köpte en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin (!) affisch (för jag har redan skivan) och Phia köpte affischen och skivan xD
sen frågade vi nån om Crewet skulle komma och signera eller nåt och människan trodde att dom skulle komma till utgången vid scenen, så vi ställde oss där och fick genast syn på Erik, asså han som är med i Damn! xD
Så vi började snacka med honom och han va ju aaaaasschysst! xD så iaf, vi stod och snackade med honom rätt länge och han signade lite grejer ;) och sen frågade vi honom om gänget skulle komma ut, och han sa att dom skulle komma ut på andra sidan, där vi "shopen" ;) haha så vi drog dit, och mycket riktigt: Där stod Timbuktu och skrev autografer helt frenetiskt ;)
så han fick signa våra grejer och sen hittade vi Chords så då fick han också signa grejerna :P och där stod vi och hängde, och snackade med honom! gaalet skön han är ;) haha och han härmade vår stockholmska ;) meow va sött det lät ;) vi fick bland annat reda på att han kommer från Lund och att han är uppvuxen både där och i Malmö xD Haha shiat vad vi gillar lunda-pågar ;) <3
han fick låna vår penna typ hela tiden, och uppskattade det faktiskt ;) haha sen såg vi att Supreme satt på scenkanten ;) Så han fick of course också signa grejerna ;) haha xD sen snackade vi lite mer med Chords och sen hängde vi lite vid Timbuk ;) och snackade lite och bad honom hälsa Snook i Borlänge imorrn (a) haha xD han lovade xD
sen tog vi en bild på mig & Phia med Timbuktu ;) Meeow ;) aow det va ju fucking underbart!
haha och så fick Phia förresten ett signerat äpple av honom xD hahahah så sjuukt roligt xD meeow ;)

och jag har liksom snubblatTimbuktu! - Vad ger ni mig för det liksom? ;) WoW xD

Jag har ju verkligen skrikigt sönder min röst och hals nura xD haha men det gööör inget! xD Och så har jag typ sträckt nacken ;) och typ skadat mig allmänt liksom ;)
imorrn kommer jag ha träningsvärk som fan ;) hahaha xD Wiie Konserter ÄR workout ;) xD haha

Det här va seriöst en av dom BÄSTA konserterna nånsin!!! xD shiiiat! trots att det liksom va 15.000 människor där, så va det liksom så sjukt intimt på nåt sätt :P (asså inte på nåt äckligt sätt, men ni fattar xD haha)
ååh det va såååååååååå mysigt!! Wow shiat! jag är fortfarande skakis ;) MEOW! xD

Dagens citat:
"Min penna är platt! The Pen is mosad!" -Haha Phiia när hon råkade trampa (?) på sin penna xD bäst ;) 

Tack återigen Sophia Elisabeth Olofsson, för att du förgyller mitt liv! Utan dig hade jag inte varit den galna stalkern jag är idag, utan dig hade jag bara varit Sandra och det hade ju inte vart så kul ;) Jag älskar dig!

Nu kommer det tyvärr inga bilder =/ För jag bor hos pappa i några dagar, men inom en vecka (förhoppningsvis) så kommer det bilder och Youtube-klipp från vår fantastiska kväll! xD

SÖNDER STÄLLET!!
Jag älskar er! <3<3


Sophia

Det var det bästa på sjukt länge sötis, fy fan vad underbart!!!
Älskar dig galet sötis, we are the fucking champions! xD



2007-06-30, 13:39:19 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?