Picknick med klassen <3

2007-06-08, 23:53:29 / Kategori: This is me
Ååh vi har just haft väärldens myysigaste picknick med klassen xD <3 JAG ÄLSKAR ER! men det vet ni redan ;) haha
vi va i Hagby hos Micke ute på en äng :D gaalet kul och mysigt! Vi är så sjukt flummiga xD och Matti och Sandra va hyperaktiva xD haha
vi spelade brännboll och kastade frisbee (har ingen aning om hur det stavas ;) xD) och hade allmänt skitkul! Gitte kom såklart och hon visade upp sin ring som hon fick av oss xD sååå fin! och Åse visade sina glas som hon har blåst själv :P det fick hon av oss i present i 6:an xD ;) jättefiina :D


idag hade vi vår sista musiklektion! :'(  Det va kaos! Typ alla grät :S och jag började gråta nästan så fort jag kom in i musiksalen.. och verkligen när jag hörde förspelet av "You raise me up" :'( och så liksom tittade jag Gittson rakt i ögonen och hon va typ tårögd, och då brast det liksom.. då började jag ju typ panikgråta och hulka och allt... så jävla jobbigt... jag grät mig verkilgen igenom hela lektionen.. och det slutade ju inte efteråt heller :P jag grät ju fortfarande när jag kom in i matsalen ;) haha men men... JAG ÄLSKAR MIN KLASS!

Fråga hela Sverige, ingen battlar mot OSS!!!

Och efter skolan sydde jag klart min klänning på syslöjden :P Raoul & Matti följde med som moraliskt stöd xD haha ;) och jag va oseriösast ever xD sen åkte vi till täbban tillsammans också :P Raoul skjutsade mig on his moppis xD och Matti lekte gaaangsteeer xD hahaah (a) neej dåå ;)

och i täbban träffade jag Jojjis och så köpte vi en heeemliiiis till en viss liten Matilda xD haha
sen hookade vi upp med Matti & Raoul igen och satte oss och fikade på Espresso House och dit kom även Matte xD så där satt vi jättelänge och typ snackade tjejsnack :P haha killarna tyckte typ att vi va galna xD och dom blev förvirrade, för dom fattade inte när vi  bytte samtalsämne ;) haha xD

sen gick vi vidare till JC för att köpa klänningar till moi xD hade ju extrem beslutsångest, för det fanns så många fiina färger ;) haha Matti hittade nämligen skiitfina klänningar där, och det va 2 för 300 kr :D och jag hade ju presentkort på 300 kronor :D
Men tillsluuut, efter sjuuukt mycket velande så blev det en vit och en orange klänning :D JÄTTEFIINA :D hihihi ;)

Så jag hade den orangea ikväll :P och nu känns det btw som om jag har massa fästingar på mig :S hjäälp :P hahaah

nej nu ska jag nog faktiskt snart gå och lägga mig tror jag :P imorrn blir det ytterligare en picknick :P det blir nog kuul hoppas jag :D
och så längtar jag som fan till kvällen ;) xD hihihihihi <3<3<3

bilder som vanligt ;):

                                  

haha, så, det va en hel del bilder ;)

JAG ÄLSKAR ER!!!! <3<3<3

Mattii

Gaaaah vad roligt inlägg xD Men vadå? Lekte jag ganster? :O haha Men gud den näst sista bilden då du och jag springer, asså helvete vad jag ser manlig ut :P:P hahahahahaha älskar dig gummaaaaaaan <3<3<3<3



2007-06-09, 10:43:09 URL: http://mattiii.blogg.se

Sandra

Matti: Hahaha xD
haha nääj då, men jag fick ett ryyyck xD *cp*
hahah du är söööt där :D och du,raoul och jag är jättesöta på bilden på oss 3 :D
Ääääääääääääääälskar diiiiiiiig!! <3<3



2007-06-09, 17:19:42 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?