Ola & Måns @ Gröna Lund

2007-06-11, 00:05:53 / Kategori: This is me
Åååh, idag var det verkligen Perfection på hög nivå! <3

Vi hade det gryymt underbart på Grönan!
Jag och Phia åkte in med tåget typ 9.45 tror jag :P galet najs ;) Hon hade med sig våra übergrymma plakat xD
O(L)A hela natten & Zelmerlove is all we need <3<3  dom är fan för underbara!

Vi var på plats utanför Gröna Lund klockan 10.45 ;) och det öppnade inte förrän 12.. så vi slog läger och började snacka med en tjej som stod i insläppet ;) Donken hade typ hyrt grönan så det va redan typ 5000 pers där inne, haha vi som trodde vi skulla vara först (a)

Strax innan insläppet kom Natalie med båten :D Sen stod vi 3 som fastklistrade mot stängslet som skulle öppnas klockan 12 ;)  och när det väl öppnades så sprang vi till Stora Scenen för att inta positioner ;) haha

vi fick of course platser längst fram <3 haha vi är bäst på att fixa platser! xD och så blev det ett kärt återseende av en härlig vän också ;) haha han måste trott att vi var galna xD

iaf.. vi höll på att döö av värmeslag! Men men, den som väntar på nåt gott ;)
Vi lärde ju känna Rasmus också förresten :P han va typ host eller nåt :P jättetrevlig :P

Crazy Frog va där... hmm? skumt som fan :p men men.. livet är en fest ;) så vi stod såklart och sjöng med xD
Sen va det dags för Ola-boy xD och vi skrek som babianer!!! xD hahaha lovely som faan!! Ååååh jag typ glödjedampar till och med nuu!!!!! Fiiifan va underbart det va <3<3<3<3<3 haha xD
Han sjöng "Natalie" och "Rain" xD sååå jäävla underbart ;) hahaha myyyyys x 101010120292349857234905230 xD meow!

Sen va det Måns-baby's tur xD Gaaaalet underbart det också!!! Shiiiat va grym han vaaa!!!! <3<3<3<3 ååååhhh!!! Vi skrek som galningar på honom också ;) *såklart*

haha och båååda kände igen plakaaaateeen xDxDxDxDxD wiiiiiieiiiieeeeeeeeeh xDxD

Sen va det dags för signering <3<3 och  Ola & Måns satt breviiiiiiid varandra <3<3<3 kan det blii mysigare eller? ;)
Man fick bara signera en grej var... Ser det ut som vi bryr oss? ;) haha vi fick äntligen tröjorna signerade av Ola (Müntz har ju redan gjort det, och iofs hade Ola också det innan, men mitt tvättades bort i tvätten :S och Phias va typ bara svagt kvar) och så fick vi Ola-plakatet signat också  xD och så Given to fly... och Natalie.. och signade idol-kort av båda grabbarna ;) haha aww that's lovely! <3

Och när vi kom till dom så frågade jag Måns om vi möjligtvis skulle kunna få ta ett foto med både Ola & honom eftersom vi är ju deras Biatches ;) och han ba: "Ja, men det ser vi till att lösa ;)" så kom han och Eeeeuuuoola till oss och vi fick en fulländad bild xD yeees! haha och Olas kommentar: "Yes, det här har jag väntat på i nästan 2 år" xD haha är inte riktigt säker på vad han menar, men jag kan ju svara för både mig och Phia: "Älsklingar, det har vi också!" xD hahaha!

Sen stod vi och hängde framför dom :P och snackade lite med Sonny från McDonald's xD och så snackade vi såkart med Olis & Månsis :P Dom vet nu att vi kommer hänga i Båstad (Tha place to be) när dom gör det.. och vi fick veta vart Måns har sitt landställe :P Inte alltför långt ifrån mitt ;) Niiiice ;)

i alal fall.. :P jag tog 300 bilder xD och nästan alla va på våra pojkar (a) haha uunderbart ;) en del av dom kommer ligga längre ner på sidan ;)

När det va dags att dra gick vi och köpte läsk och dricka :P och Natalie utmanade Phia på ett dansspel ;) hahah xD sen va vi galet taggade på att bada i Sergelfontänen xD men så blev det inte ;) för Phia skulle på fest och jag skulle på picknick ;) haha så vi la band på oss själva xD

Jag åkte till Odenplan där jag träffade min kusin Sanna <3 sjuukt kuul!
Vi gick och handlade allt som är nödvändigt för att grilla korv på engångsgrillar ;) och sen mötte vi upp Mike the bike också xD vi gick hem till Sanna för att träffa Gabriel (som är hennes pojkvän asså) xD dom två måste verkligen vara typ dom skönaste människorna ever!

vi drog till Hagaparken för att myysa :D hittade en plats i skuggan och åt våra korvar xD haha det lät udda :P men men ;)
När vi va mätta gick vi ut och la oss mitt på en äng i solen. jag somnade direkt xD och sov väl ett ganska bra tag tror jag :P tills jag blev väckt av dom, och jag blev typ skiiiträdd :P haha för jag va helt borta :P jag fattade typ inte ens vart jag va liksom :P grejen var att Den kinesiske presidenten åkte förbi liksom :P och det va typ en miljon polisbilar där :P och polishelikoptrar och allt :P men jag missade ju dåra presidenten eftersom jag sov ;) hahah xD men jag har nästan sett honom i alla fall ;) hahah

Sen åkte vi väl vid typ åtta och hyrde en skiitflummig och rolig film ;) och myste lite hemma hos Sanna & Gabester xD sen åkte vi hem :P och nu sitter jag här xD

Asså, fattar ni hur underbar min dag har varit eller? :D Åååh jag älskar mitt liv!
Nu ska jag lägga in bilder xD Njuuut som faan!!
(haha okej, måste bara tillägga att jag ser gaaanska tjock och miffad ut på första bilden, men så är alltså inte fallet i verkligheten :P haha)

                                                                

Moget att jag la upp typ 65 bilder :S men men ;) Jag älskar dom allihop xD

Dagens i-landsproblem: Min navel gör ont! xD haha
Dagens kommentarer:
"Fan va fulländat" -Jag och Phia om dagen och våra liv i helhet ;)
"Tur att man inte är gjord av socker, då skulle man smälta" -hahaha Gabriel är föör skön! sa det när vi kom ut i regnet nu på kvällen xD

Jag älskar er!!! <3<3<3

Phizen

Åh sötis Sandrus, fan vad fulländat inlägg! xD
JAG ÄLSKAR OSS OCH VÅRA BALLADKUNGAR xD
Your are simply the best!



2007-06-11, 09:42:12 URL: http://phiia.blogg.se

Naty

HAHA, fan va kul vi hade! HAHAHAHA, berättade phia om vad ola sa idag?
Han ba "Ni är verkligen sommarens stalkers, STALKERS UTAN GRÄNSER!" VADDÅ VÅR SAK?! xD
HAHA, btw, ola diggar inte mina brännor, han garvar bara, den muppen -.-
juste.. diggar phias "vadå, lAAAAAAAAAAAAAIve eller?" Seriöst, det va SÅÅÅÅÅ kul 8-)
Ses på lördag älskos!
CIAAO!



2007-06-12, 23:12:08 URL: http://natys.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?