No day but today

2007-06-20, 23:43:01 / Kategori: This is me
Inatt satt jag uppe med Micke & Pontus och typ snackade om massa grejer :P
Haha och Mike The Bike och jag hade så sjuukt roligt! Vi typ fnissade ihjäl oss när jag skulle berätta om den asiatiska transvestiten som jag och Phia såg tidigare under dagen :P och sen garvade vi som fan när vi återupplevde värsta semesterminnet xD
i alla fall... sen kollade vi i lite skolkataloger, men efter det somnade jag.. då va väl klockan typ 3 eller nåt.. Pojkarna väckte mig så vänligt dom kunde, genom att smälla till mig lite :P haha då skulle Pontus dra hem och klockan va typ 4, så då passade jag på att gå och lägga mig :P

det va meningen att jag skulle vakna klockan 9.30, men eftersom det inte va jätteviktigt så snoozade jag till 11.30 xD haha Grattis Sandra ;)

då åkte jag hem till mamma, fräschade till mig lite, laddade mobilen och åkte sedan in till stan för att käka lunch med mami på NK... :) sen drog vi runt lite där och stack vid typ 15.

Då skulle jag åka och vaccinera mig mot livmoderhalscancer :S hjälp liksom? :P i alla fall... det va på St Eriksplan så jag tog mig dit och fick min spruta i armen och sen va det klart liksom :P fast jag kunde typ inte röra på armen för det gjorde så ont xD hahah

Precis när jag gick utanför dörren till "sjukhuset" såg jag detta:

image365 

En ellåda med ett "Är Snook"-klistermärke!!!  xD xD Kan det bli bättre eller? ;) Jag passade ju på att i all hast ta ett litet foto av underverket ;) Jag va lycklig över detta hela vägen hem till Täby xD

Jag typ laddade min mobil och åt lite hemma, sen bar det av med moppen till Tilla & Phia i Täby Kyrkby xD Där satt vi och kollade på lite Prag-bilder och sen kollade vi på RENT som jag aldrig har sätt på film xD Den va toootally amaazing! älskade den!

Och nyss kom jag hem till mamma igen.. ska faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll, för imorrn ska jag rida :P och städa.. =/ haha ;)

There's Only Us
There's Only This
Forget Regret
Or Life Is Yours To Miss
No Other Road
No Other Way
No Day But Today


Dagens kommentarer:
"Hur får ni med sig studsmattan till Gotland? Eller jaha, ni packar ihop den?! xD" - Phia tänkte lite för sig själv på studsmattan ;)
"Tänk om man kunde hälsa på sig själv i framtiden.... Eller asså inte att jag sa så, men ni vet den där reklamen?" - Haha Phia blev som sagt var lite djup på studsmattan ;)

Dagens låt:
http://youtube.com/watch?v=jbljhS4xDlU&mode=related&search <3

Time flies, time dies
Sandra <3

Mattii

Näe såg ni RENT-filmen? Gud vad avis jag blir, asså det är den enda filmen man måste se (och High School Musical förstås) Men åå nu måste jag verkligen se den...får köpa den :P älskar dig! Vi måste ses på lovet hun!!



2007-06-21, 02:39:36 URL: http://mattiii.blogg.se

Jessica

tack så jättemycket för kommentaren, jag blev jätteglad :)
och visst är Rosario Dawson helt underbar i RENT !? :)



2007-06-21, 18:01:59 URL: http://jssca.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?