Myys-Torsdag

2007-06-15, 11:03:08 / Kategori: This is me
mmm igår gick jag upp klockan 06.30 dåra ;) fattar ni hur trött jag va typ heela dagen eller? :P haha

det va typ blött, kallt och tråkigt :P jag kände mig typ jättesjuk.. men det va jag alltså inte egentligen =/ om jag tänker efter så har jag varit hypokondriker sen jag va typ 7 år.. för varje morgon brukar jag känna efter på alla ställena jag har ont, och när jag va lite brukade min pappa lacka på mig för att jag trodde att jag va sjuk :P haha så han har typ aldrig trott på mig när jag faktiskt är sjuk :P men men... enough om det :P

jag och jojjo red :P mys :P

Sen åkte jag, mamma & Mike the bike till Ica Stop xD vi va galet trötta alla tre, så vi körde The Cohen-style med take-out wok xD Sjuuukt goott! sen dumpade mamma och micke mig där för att dom skulle åka till Donken och köpa mat till Micke :P och woken skulle jag vänta på i en halvtimme.. palla.. så jag gick runt där och typ kollade på alla grejer som gick att kolla på :P haha folk måste typ ha trott att jag va dum i huvet när jag gick med en tom korg på armen och kollade på bland annat kött och skaldjur.. :S haha ;)
sen fördrev jag tiden genom att ganska länge stå och kolla på Ben & Jerry's-skåpet ;) haha och efter ett tags stirrande upptäckte jag till min underbara förvåning att dom hade den nya smaken Fossil Fuel xD Wow liksom! Jag typ stod där och dreglade lite på den ;) och ringde mamma typ var 5:e sekund och tjatade om att jag ville ha den!
jag träffade dessutom på min pappa & annica i affären :P så jag typ svansade efter dom ett tag också :P

mamma och micke kom alldeles försent så mamma tröstade mig med att jag kunde väl få köpa den där glassen då :P så jag blev överlycklig och glömde typ alla mina problem ;) haha fatta lättroad jag äär ;)

sen satt jag och käkade lite på glassen i smyg i bilen hem :P mamma och micke dampade lite ;)

sen hade vi väärsta myysiga middagen :D och sen kollade vi på "She's all that" på 5:an :D det är typ väärldens mysigaste film jue! och Freddie Prins Jr är ju typ gaaalet snygg! xD

idag ska jag träffa Farmor.. får se vad jag hittar på mer :P

Nu ska jag äta upp resterna av woken <3

Det är iaf äntligen sol idag :P
Älskar er mest! Pussar <3<3<3

Phia

Jag älskar Freddie Prince Jr! Palla Sarah Michelle Gellar säger jag bara ;D
Älskar diiig!



2007-06-15, 20:39:39 URL: http://phiia.blogg.se

Mattii

Var Ben&Jerry glassen god då? Nu blev jag galet sugen!!! Älskar dig <3<3



2007-06-16, 12:10:47 URL: http://mattiii.blogg.se

Mattii

Var Ben&Jerry glassen god då? Nu blev jag galet sugen!!! Älskar dig <3<3



2007-06-16, 12:12:18 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?