Mysdag med Phia

2007-06-18, 01:04:01 / Kategori: This is me
Mmm :D idag var gaalet nice :D
Jag och min alldeles egna Sophia gymmade lite på Feel Good och va såå duktiga ;) haha vi va inte riktigt lika seriösa som förra gången though, men det va säkert bara för att hunken störde vår koncentration (a) haha xD
men iaf, vi hade sjukt kul och supermys :D

Efteråt gick vi och köpte Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk ;) och så hade vi en halv Cookie Dough hemma xD
när vi kom hem till Phizen kollade vi på lite High Chaparall ;) och så åt vi cheesepopcorn xD sen åt vi sallad till middag ;) och vi gör alltid så överdrivet mycket mat, men ändå :P det enda vi kunde tänka på under middagen var all glass som vi hade (a) gaalet sugna ;)

image363
Vad mer kan man begära? <3

Så efter maten tog vi med oss glassen upp och satte oss och kollade på resterande avsnitt av High Chaparall ;) haha fatta, vi såg 6 avsnitt á 45 minuter, dvs hela säsong 1, på en kväll :P haha heelt jävla underbart!
Dessutom passade vi på att kolla på "Om en pojke" som gick på tv <3 haha vi fått oss några rejäla garv även av den filmen ;) hahaa
shiat vilken lyckad kväll helt enkelt! så det slutade med att jag åkte därifrån typ 23.30.. haha jag blir alltid så vårdslös när jag åker moppe sent, för jag är så paranoid (!) så jag kör typ galet snabbt och kollar mig inte runt eller nånting :P men det gick bra även den här gången ;)

Dagens låtar:
17 Juni - by Snook - Självklar låt eftersom att dagens datum är just 17 Juni xD
500 miles - by The Proclaimers - Bara för att det är theme-sången till High Chaparall och för att vi har hört den, och fassnat på den, ungefär sjuttioelvatusen gånger nu ikväll ;) haha

Dagens bästa:
Verkligen dagen i helhet! Det kan knappt bli bättre ;) Eller iofs, vi kommer äga Båstad & Grebbestad ;D

Fuck it, nu är min katt hyperaktiv ;) och det har blivit grönt (!??!?!) under 2 (!) av mina lösnaglar! Så jag har fattat ett svårt beslut: imorrn ska jag ta bort dom :'( Aww, jag som verkigen råälskar att ha lösnaglar liksom!
men aja, jag måste undersöka den här grejen ;) och så kommer det ju antagligen nya lösnaglar på lagom till midsommar ;)

Nu ska jag faktiskt sova :P haha annars blir jag sådär djup igen ;) Fast det är svårt efter några timmars sjuk humor med Filip & Fredrik & Phia ;) hahaah xD

Aja, hoppas det inte regnar imorrn ;)
Älskar er massor!
//Sandri-hoe <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?