Mys @ Matti's <3<3

2007-06-10, 00:49:23 / Kategori: This is me
Sandra - Kungen av oförberedda bilder xD

Kvällens fotograf: Sandra Fernlund
Kvällens främsta fotoobjekt: Matilda Bergström

hahahaha xD Shiiiat va kuul det va ikväll :D
och jag är BÄST på att ta foto på folk som inte ens vet om det :P hahaha ni skulle bara veta hur många stööörda bilder jag har på alla, och ni vet inte ett skiiit xD *lalalalalaaa*

haha okej ursäkta mig, jag nattdampar xD

men men :P jag hinner typ inte lägga in några bilder nu, men jag kommer uppdatera det här inlägget imorrn typ kväll :P så då får ni se en maaassa roliga bilder ;)

Men imorrn ska man ju upp vid 8 dåra ;) haha jag och Phia ska ut på nya äventyyr xD Vi ska in till Grönan klockan 9.30 xD hahah bääst ;) det kommer bli skiitkul!!

Utrustning: Biatch-tröjorna, The Pen, Bikini-överdel, klockrena plakat, en Converse-sko och extrem charm xD hahah det är ju våra pojkar vi ska träffa, så vi måste vara galet skärpta xD

Därför skulle det passa sig att gå och lägga sig nu ;)

Vi hörs imorrn bäbisar!
Jag älskar er alla <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?