Midsommarhelgen

2007-06-26, 13:29:46 / Kategori: This is me
Mmm :D Jag var på Vinö med Pappa, Annica & Milou :) Sen kom Micke dagen efter också (:
Jäävlar va kul det va :D trodde faktiskt inte det skulle vara så roligt, men oooj så fel jag hade :D Jag hände med Henke, Martin, Viktor & Oskar (: galet roligt, vi har inte träffats på 5 år :P

Så okej, här kommer en liten summering av helgen:

Midsommarafton

Vi käkade asgod mat, sen hade vi 5-kamp :P en av grejerna man skulle göra var att skjuta med hagelgevär på en ölburk som hängde typ 10 meter bort. Jag träffade 3 av 3 ;) mm inte hade jag nån aning om att jag va grym på att skjuta ;) haha
Milou badade, vi spelade kubb, vilket Henke & Martin ägde på! xD Sen spelade vi typ poker xD och jag vann över 4 grabbar ;) Vad ger ni mig för det liksom? ;) Sen på natten gjorde vi  värsta brasan :D Och Martin va jätteintelligent när han hällde på bensin på brasan medan den brann ;) Det resulterade i att det typ "exploderade" lite grann och flög värsta brinnande eldplupparna på stranden :P haha aja det va skitmysigt :D och Henke satt och spelade gitarr och sjöng :D myys :D

Midsommardagen

hm.. det regnade... så därför höll vi oss inne typ hela dagen och satt och spelade tv-spel och kort ;)
på kvällen blev dom vuxna typ mobilnördar! haha dom typ satt och skickade låtar och skit till varandra :P vi tröttnade ganska snabbt på dom och typ bad dom stänga av telefonerna ett tag...
Sen va det dags för alkoholen att göra sitt också.. Den tog ett fast tag om dom vuxna och vägrade släppa :P haha fyllon :P Sen satt dom och skreksjöng till klockan 1 typ :P och jag, henke & micke försökte liksom spela kort :P haha aja det va skiitkul iaf xD

Dagen efter midsommardagen (?)

Det va gaalet fint väder heela dagen :D Så efter frukosten drog vi ut med båten och jag och henke låg längst bak och typ sov och solade :P skiithärligt! när vi kom tillbaka låg jag och grabbarna kvar i båten och typ sov :P och sen blev hunden typ orolig för att vi inte kom iland, så då simmade han ut till oss istället :P haha söööötis!!!
sen gick vi upp och sov i soffan istället :P och sen käkade vi jättegod lunch :D och sen va det dags att åka hem vid typ 17 =/ men det va mysigt att åka båt iaf :P haha

Ja, det va väl typ det liksom :P

Helgens treat: Henke spelade gitarr och sjöng för oss hela helgen :D Galet mysigt (:
Helgens ord: Gib - Typ ett data-ord :P dom vuxna kände sig fett unge och hippa när dom sa det ;) 

Jag hade en heeelt amazing midsommahelg verkligen!!

Älskar eer!! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?