Mackelot <3

2007-06-07, 23:23:39 / Kategori: This is me
Ååh, idag har ju varit en helt underbar dag! Bara för att jag fick spendera den med mina älsklingar! Ååh Jag saknar er redan! Det gör jag verkligen!

Sen åkte jag och Jojjo till stallet :D
Vi hade det heelt otroligt underbart!! Så jäävla kuul!
Idag va sista gången jag red Mackelot! ever! :( jag kommer sakna honom såå mycket! han är ju helt underbar! och han kunde inte ha vart bättre heller!
fatta, jag har liksom ridit honom i 2 år! 2 fucking underbara år! och nu är det typ slut  =/
han är söööt! och en riktig poser ;) kolla bilderna längst ner ;) haha älskar honom xD <3<3

Och sen på kvällen åkte jag hem till papi och firade Bella som fyller år den typ 29 juni xD haha ;) det va jättemysigt :D
och så klippte jag Micke också :P han blev fiin :P (som vanligt :P) men jag har väärsta frisyrförslaget till honom xD haha så kommer han typ se asfräsch ut :P haha men men, tror inte han skulle vilja det :P

Dagens phrases: "Vi är ju som en tiptop drog som jag gör till en hiphop drog"
"Och därför vill jag säga detta till Sveriges miljoner, så ni vet varför jag ger mina soulmates dessa toner"
-Båda är ur "Saknar er redan" -by Oscar Norenberg

Dagens låt: "Saknar er redan" -By Oscar Norenberg - Of course! Jag älskar den här låten!

Finns väl inte så mycket mer att säga ;) Så här kommer lite bilder, för alla vet ju att
En bild säger mer än tusen ord ;)

                                      

Ser ni hur jävla lycklig ni gör mig? JAG ÄLSKAR ER 9 MUSIK!!!

Älskar er mina älsklingar! <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?