Löördag

2007-06-09, 09:31:23 / Kategori: This is me
okej, today i'm going till en picknick xD haha
gaah, jag kunde inte sova mer än 7 timmar inatt :S
Apropå Snook så vaknade jag av att mamma satte på "Har du tänkt på din egen begravning" så att jag kunde vakna mysigt :P för hon hörde att jag bara låg och vred och vände på mig :P  men det stör mig att jag inte kunde sova längre än till 8 :P xp liksom ;) haha
aja, picknicken blir kul.. roligt att få umgås lite med Micke <3 vi måste börja träffas mer hörru!

Ikväll blir det kuul <3

och imorrn är det Ola-boyGrönan xD <3<3 sååå förbanant roligt!!! Jag, Phia, Jojjo & Naty ska dit tidigt ;) och köa (a) haha 'Cause That's how we do it! ;) Det kommer bli grymt :D då ska jag ta med "Given to fly" och min "Jag är Olas biatch"-tröja så jag kan få dom signerade ;) Uuuuunderbart!!!!

Nu ska jag nog ta på mig en klänning, snygga till mig lite och sen åka hem till pappsi :P

Taggtaggtaggtagg för ikväll xD

Kyss och smeeek, Rådjurssteeeek! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?