Lite tankar typ :P

2007-06-30, 01:37:47 / Kategori: This is me
mm imorrn är det Sommarkrysset och Avril Lavigne ska vara där liksom! :O haha så jag måste ju bara gå liksom ;) för hon är ju typ... utländsk! xD haha xD

och så har pappa typ nästan fixat ett sommarjobb åt mig! xD haha wow liksom :P för han hade nånting att göra med den nya present-butiken mitt i Täby Centrum och dom behöver hjälp av typ sånna som jag, med att dela ut små presenter till folk i Täbban ;) haha så det ska jag typ pyssla lite med ;) han visste inte vad jag skulle få i lön eller nåt, men what the fuck, pengar är pengar ;) haha xD
så vi ska iaf åka dit imorrn och snacka med dom ;) haha

vad har vi lärt oss av det här då?:
Jo, att det fungerar faktiskt att vara lat, inte orka söka jobb och bara chilla, för Pappa fixar ;) haha näääärå, jag driiver med er xD klart man ska anstränga sig ;) (a) haha

Jag ska iaf lära mig att måla graffitti!! haha kanske ska man ta hjälp av Myspace-Bo? ;) haha vi hade ju en deal, back in the days; Jag skulle lära honom att sjunga och han skulle lära mig att klottra ;) Känns inte helt omöjligt faktiskt ;)

wiiie xD och så måste jag köpa min palestinasjal! xD hihihiiii wiiie xD

är galet hungrig..! men man ska inte småäta på natten, det har jag lärt mig faktiskt xD

och nu är det officiellt godkänt av alla att jag ska bo hos Phia mellan den 4-7 juli xD Wiiie! galet kuuul!! 
Aww that's lovely!

mm jag är rastlös (a) ska typ gå och lägga mig tror jag... men jag är så förbannat hungrig :P haha

förresten! Både Chords & Timbuktu har en tatuering på typ baksidan av vänstra underarmen :D kan inte riktigt beskriva den, men dom har likadana asså xD och jag och min hoe diggade dom stenhårt, så vi frågade Chords vad dom står för och han berättade att det betydde ungefär Alltid Redo! xD hahaa xD så på tunnelbanan hem ritade vi såna på våra handleder ;) men meow asså, jag känner att en sån skulle inte vara helt fel ;) 

haha aaajaa, nu ska jag nog slagga ;) hhaha åh, jag saknar Micke (: men han kommer hem på söndag iaf :D
och på söndag ska vi, om det är fint väder, åka ut med båten till Sandhamn och checka Gotland runt-starten xD myyys!! :D
och sen blir det kryssning ;) häärligt! kanske behöver det faktiskt :P

och jag har kommit på att jag har inte käkat Ipren3 månader! från att liksom käka några varje dag, till att inte käka nån! haha låter ju som värsta rehab-grejen, men det är bara för att jag hade konstant huvudvärk innan.. så jag va kind of tvungen att sluta :P och jag känner mig galet duktig, för när jag har ont i huvudet typ dricker jag vatten istället för att ta Ipren :P
och jag har typ inte druckit kaffe på nästan 2 månader! förstår inte ritkigt hur jag har klarat mig :S det knarkade jag ju också innan liksom!
men grejen är att det kan ha varit anledningen till min huvudvärk, så det va lika bra att sluta med båda liksom :P haha
men igår fick jag iaf 2 koppar kaffe,, mys! Sandra is back on track ;)

Nej okej, jag säger samma sak för sextusenandrade gången; nu ska jag gå och lägga mig! eller åtminstone avsluta det här inlägget :P haha

Det är förresten dagar som denna som gör livet värt att leva! den dagen då jag inte får gå på sånt här längre, då blir mitt liv typ tråkigt :P hahah ;)

Shiiiat, jag vill bara tillbaka! Hela kvällen har varit amazing! jag vill tillbaka diiit! xD

Jag älskar er! <3

Sophia

HAHA, i'm yo hoe fore sure xD
Jag vill ha en sån där tatuering!
Nu när the pen är fucking PLATT kanske den inte duger till att göra fejk-tatueringar längre xD
Haha, älskar dig söööt!



2007-06-30, 13:41:24 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?