Klättring och Myys

2007-06-01, 23:06:41 / Kategori: This is me
Wow, idag klättrade vi klättervägg xD
Det va så jääävla läskigt ;) haha jag har typ panik-/dödsångest heeela tiden xD men det gick bra ;) trot eller ej så lever jag faktiskt fortfarande ;) haha xD

Efteråt åkte jag, Phia, Mattim, Emilia & Katja in till stan xD alla utom Matti & Emilia käkade på Sandy's <3 Lovely!
sen drog vi en snabbis till NK (hahaha höll just på att skriva ICA xDxD) haha jag är typ trött tror jag ;)

Köpte present till mami som fyller ååår på måndag! <3 xD

Sen kom mammsen och hämtade oss i stan och skjutsade hem oss xD fett härligt ;)
När alla va safely at home åkte hon och jag till MIO (inredningsaffär för er som inte veet ;))  och där spenderade vi väl typ kvällen dåra ;) haha närå, men vi va nog där i minst 3 timmar tror jag :P mesta delen av tiden "provsatt" vi soffan som vi blev heelt förälskade i ;) och jag ska tvinga mamma att köpa den! haha den va gryymt fin! och sjukt stor och sjukt skön xD så det är ju liksom totally perfect ;) eller huuur?



haha jag är hypad...

iaf, sen åkte vi till ICA stop ;) och va där typ länge också ;) vi köpte en liiten wok (ni vet, sån som The Cohen's äter) och vi bestämde oss för att dela på en sån till middag.. jag va liite tveksam att det skulle räcka, men vi käkade inte ens halva! (!!!!!!!!!!!!!!!!!) Gosh? så nu är det liksom dubbelt så mkt kvar :S ;) haha cp iaf.. och så typ köpte vi jordgubbar :P vi har helt enkelt haft värsta myskvällen hon och jag :) skithärligt :P

imorrn blire GRYMT! xD

hmmm hare hänt nåt meeer idag då? tror typ inte det.. eller jag har iofs minnesförlust xDxD hahah asså jag har så galet tråkig kvällshumor xD jag är hyyypad xD och jag ska ha den där soffan ;) om mamma inte payar så kommer jag åka till mio mitt i natten och bryta mig in genom ett litet litet fönster satt det inte syns och stjäla den <3 haha jag borde ju typ bli rån-planerare xDxDxD

Once again: Jag är bäst xD hahahahahaahaaaaa

just nu sitter jag med min fiiina nya lilla klänning <3<3<3 Jag och Jojjo har likadaaana och vi är skiiitsöta tillsammans i dom xD haha

jag funderar på att ha min imorrn om det är fiint väder xD jag sitter och väntar på fint väder just nu xD (stoor chans att det kommer mitt i natten ;))

Jag kan ju passa på att berätta om imorrn xD

Jag kommer gå upp klockan 9 och slå in Phias present, fast jag gör nog det ikväll, men iaf xD jag går ändå upp 9 ;) och sen vid typ halv 11 åker jag till mio och köper en till grej till mamma (tror jag) fast eller så gör jag det sen. istället åker jag nog till Täbban då och köper den sista grejen till Phia :P och sen bär det av med den lilla moppisen till Katja :P där ska heela älskade 9 Musik repa inför vår grej till Gittson <3<3<3
och det kommer bli myys!

Efter det (förhoppningsvis vid typ 14 eller nåt?) åker jag till mio och köper grejen till mamma och sen åker jag hem till min morbror Fredrik och kommer på vårt lilla släktkalas som är tillägnat mig, mamma, Fredrik & Helmer xD haha okej, jag: 16 maj, mamma: 4 juni, Fredrik: 2 juni & Helmer: ingen aning, typ April nånting tror jag xD det är min lillkusin :P han är typ 2 tror jag <3 söötis!
och vi kommer hålla till hemma hos Fredrik i deras nybyggda übervilla som är i närheten av pappa! så efter det åker jag hem till pappa (senast vid 16) för att sen gå och handla med Phizen och så går vi hem till pappa och hackar grönsaker till maten ;) haha och klockan 17 kommer massa av våra kompisar hem till pappa :P där är vi från klockan 17 till *hemlig tid* och sen ska vi *suuuperhemlig greeej* xD Kuuuuul dag va? :D I can't wait!! Ibland älskar jag fan mitt liv ;) och jag tror att imorrn blir en sån dag ;) haha

Aja, nu kaaanske jag borde ta och gå och lägga mig ;) så jag kan orka upp så tidigt imorrn också xD
det här blev typ feta långa inlägget ;) *flååt* xD hahaha

Kääärlek till eeer alla söööta människor <3<3<3

Jessica

gosh, den där tavlan på Marilyn Monroe var ju helt gorgeous också :)



2007-06-21, 18:09:15 URL: http://jssca.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?