Kändiskåta ungar ;)

2007-06-26, 13:45:46 / Kategori: This is me
haha Shiiiat :P igår va jag med Sophia i stan igen ;) vi visste att Stureplansprofilen och bloggaren Alex Schulman skulle äta lunch på Sturehof med sin chef, så vi bestämde oss för att gå dit och spana lite :P och det första vi såg va Alex som stod upp i en gul Playa del sol-skjorta ;) haha vi fick lite smått glädjedamp :P och så gick vi och satte oss på en bänk med perfekt utsikt över resturangen :P
Vi tänkte att vi skulle sitta där och vänta på honom och kanske fråga om en autograf när han va klar ;) Vi satt där i 2 timmar xD hahahaha! Vi är bäst!!

Här kommer ett utdrag från Phias blogg ;):

Så plötsligt reser de sig upp och går ut och för typ en nanosekund är både jag och Sandra handlingsförlamade.
Sen får Sandra tillbaka medvetandet och ropar:
- Alex!
Då vänder han sig om och följande konversation utspelar sig xD

Sophia
: Alltså, vi läser din blogg varje dag. Fan vad skön du är! Skulle vi kunna få din autograf?
Alex: Klart, vad gulliga ni är! Var ska jag skriva?
Sophia och Sandra: På armen typ.
Alex: Oj!
(han tappar sin snusdosa och Sandra plockar kvickt upp den xD)
Alex: Tack! Så, vad heter du?
Sophia: Sophia!
Alex: Shit, nu har jag typ förstört hela din arm.
Sophia: Haha, nej då!
Alex: Och du då?
Sandra: Sandra.
Sophia: Vilka snygga glajjor du har!
Alex: Tack! Vill ni ha dem?
Sophia och Sandra: Va?
Alex: Ja, alltså på riktigt ni får dem!
Sophia och Sandra: Men det är ju Ray-Bans!
Alex: Ja, men jag har fått dem och tröttnat på dem så det gör ingenting. Ni får dem!
Sophia och Sandra: Men gud, tack så jättemycket!
Alex: Det är lugnt. Ha det så bra!
Sophia och Sandra: Detsamma!


Jaa, jag vet inte om ni fattar riktigt, men vi har fan FÅTT ett par Ray-Ban Wayferers!!!! Förstår ni hur chockade vi blev eller? dom är ju skiitdyra och allt!! SHIIIAAT!!
Heeelt underbart otroligt! Så nu älskar jag Alex Shulman ännu meer!! <3<3 Taack sötis!!

Och Phia; Shiiiat gumman, We did it again, 'Cause 'Taht's how we do it!' xD Heelt underbar dag igen med dig ;)
Älskar dig!!!

Mmmm! Det här kommer jag leva på typ aslänge :D <3<3

Jag älskar er!! <3

Sturehof- Sophia

"So if that's how you want it, then that's how we do it! xD"
Haha, jag älskar oss till döds honey!
Phizen to the world: Sandrus makes the world go around!!! ;D



2007-06-26, 14:16:45 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?