It's raining, it's pouring

2007-06-27, 23:10:32 / Kategori: This is me
wie idag regnar det.. :S Fuck it liksom!
Och jag gick upp klockan 8 :S för jag hade tvättid klockan 9 jue.. palla liksom.. jag va typ helt död :P
men iaf, det gick bra att tvätta och allt... och jag va tvungen att rensa och fixa min garderob innan jag stack och fikade med Martina (:

aja.. sen hände det mest Fucked up nånsin typ... min mamma råkade sätta sig på min mobil... :S så skärmen gick sönder helt! Jävla piss... så vi gick till 3-affären för att lämna in den och då säger dom att det ska ta typ 2 veckor att laga den! hur jävla absurt är inte det? och inga låne-mobiler har dom inne heller.. så dom menar alltså på fullt allvar att jag ska klara mig utan mobil (som för övrigt betyder allt för mig!) i 2 fucking veckor!?! No way!
så imorrn ska jag lämna in den i butiken på Stureplan istället.. där går det tydligen snabbare....
jag orkar inte riktigt åka dit... pallar inte...
Men sen ska jag träffa min kusin Sanna i alla fall :D Det kommer bli jättemysigt! Jag saknar henne!

jag mår typ rätt dåligt idag... orkar verkligen inte... shit.. det måste vara vädret... känner mig sådär, ni vet, asså man vill bara gråta typ.. orkar inte riktigt prata med nån eller nåt.. kanske är det för att jag ska klara mig utan både min mamma och min älskade katt i 7 veckor? vet, det låter lame.. men så kan det fan va.. jag ska liksom vara med min pappa hela tiden.. och visst, han är ju jättesnäll och sådär, men han är liksom inte mamma... och Müsli asså, jag vet inte vad jag gör om nånting händer henne! Speciellt inte när jag inte är med liksom! det finns fan björn och varg i Hagfors! :S fifan.. jag orkar inte tänka på det...

har en sjukt stark känsla av att min mamma faktiskt läser min blogg... det suger.. för då kan jag ju liksom inte ens skriva om mitt riktiga liv.. jag har ju den här jävla bloggen för att kunna skriva av mig om allt som händer.. och hur ska jag kunna göra det om jag vet att hon ser allt?

jag orkar verkligen inte just nu... men Timbuktu kanske ger mig lite ny livskraft på fredag? jag längtar!

Time flies, Time dies
Älskar er i alla fall! <3

Sophia

Alltså palla att de vill att du ska vara utan mobil i 2 veckor! Hoppas de hjälper dig på Stureplan istället :D
Åh sötis, det kmr gå skitbra för müsli! Det är ju liksom du som uppfostrat henne så hon är en stark kvinna ;D
Älskar dig galet gumms!



2007-06-28, 11:11:36 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?