I'm lovin it!

2007-06-19, 20:57:37 / Kategori: This is me
Wow, jag har verkligen haft en heelt amazing dag med Sophia Olofsson xD Shiiat va kul vi har haft ;) vi utgick (of course) från Östermalmstorg/Stureplan och så gick vi nog  (kommer inte riktigt ihåg :P) till Hötorget och sen Punkt Shop för att kolla på palestinasjalar xD sen gick vi till Indiska och kollade på samma sak :P därefter vidgade vi våra vyer genom att gå till Blue Fox (där jag förövrigt inte har varit sen jag var alternativ ;)) xD och även där letade vi efter palestinasjalar xD Vi hittade sjalar på alla 3 ställena, men vi körde lite prisjämföring ;) men vi bestämde oss helt enkelt för att vänta lite med att köpa dom, tills vår ekonomi bättre tillåter det (a) haha vi är ju trots allt bara fattiga studenter ;)

iaf, vi hade ju dåra värsta rutten inplanerad ;) så efter dom nämnda affärerna drog vi till SOM <3 där finns märken som N1e och LAGOM xD N1e är det ju såklart Nette som gör :P hon designar även kläder till beloved Snook <3 och bakom märket LAGOM har vi Nette och Daniel Adams-Ray <3 Trot eller ej liksom ;) och grejen är att killen som va i affären va sjuukt trevlig verkligen! och typ hjälpte oss med lite grejer :P och så hittade vi väärsta fiina vita tröjan med Snook-knäppning och jag utbrast till Phia: "Men shit, hur Snook är inte den här liksom? xD" och då svarade killen som jobbade där "Aa den är väldigt Snook! Den är inspirerad av den där jackan som Nette har gjort till Daniel" xD Wow liksom?!!!! ;) och vi hittade så sjuukt mycket fina kläder verkligen! Det finns än så länge bara ett par killbyxor av märket LAGOM, men åh så fina dom va ändå ;) och snubben i affären sa att dom precis hade börjat med sin rea :D så det var minst 40% på typ jättemycket xD och vi hittade, trot eller ej, HANKY PANKY-trosor xD Woow liksom! som vi har letat efter det liksom ;) och snubben sa att dom ska sluta sälja sånna, så nu kostade dom bara 50 spänn (!) styck!!! xD Gosh liksom, kan man ha mer tur? så jag köpte 2 par :D och grejen är att alla affärer som säljer Hanky panky-trosor har typ olika priser på dom.. SOM tar vanligtvis 195 kr för dom och nån annan affär tar 219 spänn för dom :P så vi fick väärsta fynden liksom ;) hihi xD üüüberlyckliga över det ;) 
och iaf, vi tog mod till oss att fråga om Daniel brukar hänga där ibland och då svaade snubben att han brukar vara där typ en gång i veckan! :O woooow!! så gissa vart vi kommer hänga ungefär en gång i veckan? ;) haha

okej i alla fall xD Sen började dagens roligaste jakt ;) Vi letade nämligen efter underklädesbutiken Sexy som ägs av Bingo & Angelica Rimér ;) och jag hade för mig att den låg på Drottninggatan (a) så vi började gå och var otroligt taggade, eftersom att Angelica välidgt ofta står i kassan där (a) haha och vi är så otroligt kändiskåta (iofs är hon väl knappast en kändis, men jag avgudar ju iaf Big Brother (a)).
iaf, så vi gick och frågade i några olika affärer, men ingen visste vart det var :P
vi frågade i nån konstig underklädesaffär om dom kunde tänkas veta vart Sexy låg, och då svarade tanten (på typ norsk/svenska xD): "Nej jag har aldrig varit där, men dom har väl typ porraktiga saker?" fyfan va vi asgarvade när vi gick därifrån xD
nästan direkt utanför kom det fram en försäljare av nåt slag. vår konversation med honom va också ett asgarv xD
Han: "Hej Tjejer, är ni över 18?"
Jag: "Nej"
Phia: "Vet du vart affären Sexy ligger?"
haha och grejen är att Phia inte hade hört vad han hade frågat oss, så hon bara frågade på, helt random liksom xD och jag typ dooog av skratt xD

det som ändå tog priset var när vi frågade på 7eleven xD Det va en ganska ung tjej som stod i kassan och vi gick och frågade henne:
Vi: "Hej, ursäkta vet du vart affären Sexy ligger?
Hon: "Säljer dom underkläder?"
Vi: "Aa precis!"
Hon: "Säljer dom sexleksaker och sånt också?"
Vi: "Ingen aning, tror inte det... :S?"
Hon: "Joo, men jag tror att dom gör det, för jag har varit i nån sån affär!"

Sen gick vi typ :P hahahaha shiiiat vad vi garvade!!! Fiifan va rolgit ;) Tack för informationen att du har varit i en sån affär liksom ;) såå jäävla kul :P
Vi hittade hur som helst inte affären.. det får bli ett mission på nästa stadsutflykt också ;) haha xD¨

iaf.. sen gick vi till Souk och kollade in Beyond Retro :D Men vi hittade inte riktigt nånting idag :P så vi gick till Hötorget och köpte vindruvor och banan istället :D muums ;)
vi satte oss på trappan där, men blev ivägskrämda av en jävla massa duvor ;)

Så istället gick vi tillbaka till Stureplan och gick in på 3Center för att lämna in min mobil på lagning, fast jag ska göra det efter midsommar istället, för det va typ lite struligt :P haha
Vi bestämde oss för att sätta oss vid Svampen och kändisspana lite ;) (fortfarande; Kändiskåta som få) vi såg en hel del look-a-likes men tillslut såg vi Gry Forsell ;) haha yees liksom ;) Men efter en stund blev vi ganska ofokuserade, så kändisspaningen övergick i äppelspaning ;) haha det låg liksom ett äpple på marken och vi satt och väntade på att nån skulle sparka på det, men det tog ett bra tag ;) efter typ 20 minuter eller nåt så va det äntligen en tjej som sparkade iväg det och då drog vi till Kofi och fikade istället ;)
det va skitmysigt! så där satt vi ganska länge och pratade om allt möjligt :) Myyysmyys! <3

sen åkte båda hem till sig :P nu har jag precis ätit middag :P
ska åka hem till pappa och hänga lite med Micke :D Och så sover jag där liksom :P mysmys :D

Hur som helst: Jag har haft typ världens underbaraste dag! feeeett myyys <3
Tack Sophia Olofsson, You make my day! ;) Puss Honey!

Älskar er alla förlorade själar där ute i världen! (wtf??) <3<3<3

Sophia

du ÄR sötast i världen Sandrus, vi äger stockholms stad!!!
Btw, fick du mitt sms förut? Tänkte om din phone strulade lite
xD
ÄLSKAR DIG GALET SANDRA FERNLUND!



2007-06-19, 21:38:14 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?