Härlig dag :P

2007-06-13, 23:57:30 / Kategori: This is me
Idag va vi på Gröna Lund!! xD gaalet kul :P och jag mår fortfarande illa :P
vi va jag, jojjo, sara L och madde xD sen kom annie & linn G och hälsade på :P och så va micke, matte och raoul där också :P vi hade verkligen skiitkul och åkte massa flummiga grejer :P

på kvällen åkte vi och fikade på Kofi och sen skulle vi åka tåget hem och  träffa grabsen hos micke, men vi klantade oss lite (a) haha :P sämst vi är :P så vi åkte inte dit :P istället drog alla hem till sig.. och nu sitter jag här :P
gråter, för jag läste Phias blogg från igår =/ aww jag blir så känslig nu liksom :P Och jag vägrar inse att vi inte går i samma klass längre allihopa! för det gör vi! xD Och jag älskar oss liksom!

men imorrn ska jag få min rosa-glittriga bettskena ;) så jag ska gå upp klockan 06.30 :S palla liksom :P haha
och sen ska jag träffa farmor och sen ska jag och jojjo rida :D och på kvällen får vi se vad jag hittar på :P kommer vara sjuuukt fucking trött, men kanske kan träffa Johan eller nån annan :D

Nu ska jag ju som sagt sova :P med min myysiga kissemissekatt :D Åh älskar henne, när jag kom hem hoppade hon upp i min famn och började kurra xD och sen låg hon och sov på mina axlar xD myysmys!

aja, älskar er! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?