Gröna naglar :S

2007-06-18, 12:52:56 / Kategori: This is me
mm härligt, vaknade nyss :) fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag :P antingen så ska jag typ bara vara hemma och ta hans om mig själv (haha va gay det där lät xD) eller så ska jag ringa Micke och fråga om han vill göra nånting.. typ fika kanske :P
min katt ligger i mitt knä/på mina armar, antagligen bara för att jag inte ska kunna skriva nånting :P haha inatt när jag skulle gå och lägga mig dampade hon seriöst skitmkt, hon verkligen anföll mig! asså hoppade på mig och bet mig så hårt hon kunde! cp liksom.. så då slängde jag ut henne från rummet.. :P

och juste, jag undersökrte mina naglar också! jag vågade inte vänta till nu på morgonen, så jag gjorde det inatt istället.. :S och shit asså, jag fattar inte vad det är liksom, men det är grönt på några av naglarna :S skumt va? jag är typ rädd :P men men det lär ju försvinna nån gång :S

men gaah, varför svarar ingen i telefonen hemma hos pappa? palla... hm.. kanske borde äta frukost? snart :)

jag har jättetråkigt xD haha måste bara få whina lite ;)

aja, nu ska jag göra nånting tror jag...
Älskar er!! <3

Sophia

Omg, det här med naglarna är faktiskt ett mysterium! To be continued xD
Hihi, älskar dig galning!!!



2007-06-18, 19:32:30 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?