Gomorron Världen...

2007-06-28, 11:53:47 / Kategori: This is me
...hääär kommer jaag!

Jag saknar Johan!
Och alla mina klasskompisar <3
Shiat människor, jag klarar mig inte utan er, fattar ni det?

pratade nyss med mormor i telefon :P trevligt (: och idag klockan två ska jag och mamma träffa Jenny, min moster :D och  mina småkusiner Lukas, Erica & Emma <3 söötisar dom är! älskar dom!
Och sen klockan 16/17 ska jag träffa min storkusin Sanna <3<3 så sjuuuukt kul! :D:D

mår lite bättre idag :P sry för mitt lilla utbrott inatt liksom :P haha allt blev såå mycket bättre efter att ha snackat lite med Johan xD

Och Gud har fan humörsvängningar!
För grejen är att varannan dag spöregnar det, och varannan är det skiitfint xD haha kan han bestämma sig eller? ;) om det är dåligt väder så stämmer min teori, så det så xD haha

kommer typ inte kunna lämna in mobilhelvetet idag.... för jag har inte fått försäkringspappret från 3-butiken i Täbban ännu =/ Fuck liksom! varför va det här tvunget att hända just nuu liksom? :P Palla......

Och jag VILL fortfarande vara i BorlängePeace & Love!!!!!! Verkligen!! men men... nästa år Phia, då jävlar gumman ;)

Haha måste förresten skriva hit måndagens citat:
"Shit, jag trodde det va Pontus som satt där! Den där ryggsäcken är skrämmande lik Pontus!" - Hahahaha Micke trodde att hans stoora ryggsäck va Pontus liksom xD *asg*

Jag har förresten jätteont i min armbåge! den ilar och allt... :S vet inte varför.. men den gjorde det igår också :P haha oj oj oj vad jag whinar ;) men ändåååå xD

nu ska jag gå och duscha och göra mig lite fräsch inför allt som jag ska hitta på idag ;) haha xD

Sandrus to the world: I LOVE YOU!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?