Fiika <3

2007-06-28, 22:53:46 / Kategori: This is me
Underbar dag verkligen!
Haha trots Guds humörsvängingar så blev det en ganska varm dag :D
rätt myysigt ;)

Okej så jag, mamma, min moster och mina 3 småkusiner åkte till Näsbypark och fikade :D Asmysgt! Och jag har verkligen saknat dom små illbattingarna ;) haha
dom är ju seriöst små gangsters ;) haha

och sen åkte mamma och jag till Täbban och lämnade in min mobil ;) haha fuck vad jag hade separationsångset! men jag fick iaf en lånemobil... som jag ska ha i 2 veckor! :S jag har ju liksom hela min kalender i min riktiga mobil :S så jag kommer va lite lost ;) men men, jag kanske överlever ;) haha xD

Sen körde mamma mig till Mörby där min kära kusin Sanna hämtade upp mig xD Sen  åkte hon och jag in till stan för att fika :D vi parkerade bilen och sen skulle vi gå till Sirap, men det va helt dött :P så vi gick till Sturehof för att boka bord (och kanske kändisspana liiite (a)), men det va så sjukt lång väntetid :P så vi gick till Kofi istället och satte oss på uteserveringen :D Myys!
där satt vi typ rätt länge :P och sen gick vi och kollade på lite andra grejer och kollade även lite efter klänningar :P sen gick vi till NK och satte oss på en bänk och hade en rätt viktig konversation.. (: det känns galet skönt egentligen att ha snackat om det.. för jag har nog egentligen aldrig gjort det på riktigt tror jag... och det är rätt mycket att gå och tänka på.. så, iaf, det känns bra nu (: och jag ska verkligen ta och snacka lite med Mike the bike lite :P

efter att vi suttit där på bänken rätt länge såg vi Gabriel, Sannas pojkvän och hans kompis David xD så vi snackade lite med dom och sen skulle Sanna till en resturang och jag skulle hem och rädda min mamma som hade låst in sina nycklar och inte kunde komma in i lägenheten ;) haha så jag hängde med Gabester & David förbi Riche, dit dom skulle xD Jag bad dom hälsa Filip & Fredrik ;) haha och sen gick jag till tunnelbanan :P

när jag kom hem typ slappade jag lite och sen träffade jag Johan xD han är en liten busunge ;) Men det bästa är att han är min busunge <3 sööt!

nu ska jag typ gå och lägga mig faktiskt :P för imorrn ska jag upp tidigt och köa till Timbuktu ;) <3 haha xD BÄST!
längtar som en häst!

Älskar er maaassor bejbis <3<3<3

Sophia

Meow, sturehof och riche kommer bli våra hood när vi är vackra och rika sötis! ;D
Haha (huhu xD), älskar dig galet!



2007-06-28, 23:14:54 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?