Farmor

2007-06-03, 17:24:28 / Kategori: This is me
Vi va och hälsade på farmor på sjukhuset idag.. hon har ju opererats. Stackarn asså! det va jobbigt.. jag har liksom aldrig sett henne sådär.. hon hade typ jättemycket blåmärken, speciellt på händerna och armarna där dom har tagit sprutor och skit.. och hennes hår va liksom inte tillfixat.. inte för att jag hade förväntat mig det eller nåt, men hon brukar alltid vara så fin i håret... :)
och så va hon blek och typ krasslig... men hon mår tydligen bättre nu :)
vi satt och pratade lite med henne och
hon berättade bland annat att min kusin Jocke ska få ett till barn nu i veckan!!!!! Whaaaaaaaat liksom??? jag hade inte ens nån aning om att Marie va gravid :S skumt som fan.. det va så länge sen jag träffade alla mina storkusiner =/ men som Sanna (en av mina kusiner)sa: "Det ska vi ta och styra upp ;)"
Jag kom ju på på vägen ut from the sjukhus att jag kunde ringa Sanna och fråga om hon ville ta en fika med mig och Micke under eftermiddagen.. men hon kunde tyvärr inte =/ men vi ska ses nån annan dag i veckan xD Det kommer bli sjuuukt kuul! Jag längtar efter henne  som Macke (min medryttarhäst) längtar efter sin mat! (och det är galet mycket!) xD hahaha seepe xD

och så va vi ju hos mina småkusiner igår också :D Det va typ det mysigaste ever! Så galet gulliga dom är allihop
<3<3<3

och snart kommer Mike the bike hit och så ska vi ha mysmiddag med mamma :D som ju fyller år imorrn ;) haha

och nu ska jag gå och kolla på alla mina jättefina presenter som jag har fått av mina underbara kompisar! <3

Älskopälsko <3<3<3<3

Phia

Åh gumman, vad skönt att din farmor mår bättre :)
Hälsa din mamma happy birthday i morrn! xD
Älskar diiig!



2007-06-03, 20:19:05 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1084939,00.html



2007-06-04, 13:12:03 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?