=)

2007-06-19, 01:37:15 / Kategori: This is me
okej så idag blev en rätt mysig dag faktiskt :)
jag sov ju typ länge och sen satt jag och gjorde ingenting.. eller juste, jag trashade ju mina jeans ;)
men iaf.. när jag äntligen åt frukost klockan 15.30 ringde mamma och frågade om jag och Biken ville hänga med ut och käka och kolla på Oceans's Thirteen och självklart ville vi det ;) så jag typ fixade till mig på mindre än en halvtimme och satte mig på tåget in till stan :P
jag träffade mamma på Åhlen's city där vi provade lite smink och jag provade väärsta roosa läppglanset så jag såg ut som värsta fjortisen xD så Micke fick typ en chock när han såg mig ;)
men iaf, vi gick och köpte biobiljetter och sen käkade vi på Sandy's :) det blev en bakad potatis med skagenröra, jag va dock galet mätt eftersom jag precis hade käkat frukost (a) haha brushan fick mina left overs ;)

Sen kollade vi på filmen och den va verkligen skiitbra :D dock liite för komplicerad för mig (a) haha stackars Micke va tvungen att försöka svara på alla mina konstiga och korkade frågor om vad som hände xD haha :P men men, tur att man har en tålmodig bruuur ;)
Efteråt träffade vi Nicho och hans kompis utanför :P dom skulle precis se samma film :P

måste bara tillägga angående filmen; Shiiiiat asså, Brad Pitt är dödligt het! Och George Clooney också, även om han är lite gammal xD och så Matt Damon dåra xD meeow! filmen är full av snyggingar, så bara det är ju anledning nog att gå och se filmen ;) och så är Casey Affleck med också! Ben Affleck's lillebrorsa för er som inte vet ;) han är också sjuuukt snygg! meeow som sagt var ;) haah

Och OH MY GOOD!! När vi gick ut från biografen så såg jag Anton Granlund & Carina xD Åh dom va asså med i Big Brother förra året :P och jag typ avgudade dom! Speciellt Anton <3 jag va typ råkär i honom! och han har rakat huvudet :D Och det är ju typ nåt av det snyggaste som finns ;) och så hans typ jätteblåa ögon liksom <3 haha jag fick lite glädjedamp alltså ;) och så smygfotade (a) jag dom bakifrån så dom inte skulle se :P Det var den sanna papparazzin i mig som fick mig att fota dom ;) och jag fick förresten värsta ögonkontakten med Carina xD haha den händelsen typ gjorde min kväll ;) meow once again ;)

image361
mm Anton hade på sig en snygg hood, gröna shorts och en stor Gucci-bag slängd över axeln och Carina hade superslimmade jeans och en dunväst och håret uppsatt i en slarvig, snygg knut! xD Mmm, ögongodis båda två, speciellt Anton såklart ;) <3

Sen drog jag med hela packet till Kofi ;) så där satt vi ett tag och sen åkte vi hem :P

Nu har jag nyss träffat Johan <3 :D Mysmys!

Imorrn blir det stan med några tjejer :D galet roligt!
Nu ska jag väl kanske pallra mig i säng snart (a) eller kanske gosa med min attackerande kissemajs ;)

Aja, hur som helst; Sov gott älsklingar!!
Älskar er! <3<3<3

Sophia

Hey sötis, jag såg en mingelbild på Anton och Carina idag! Han är fett HET som rakad xD
Älskar diiig sötis!



2007-06-21, 20:47:56 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?