Djurgymnasiet i Liljeholmen

2007-06-28, 12:58:24 / Kategori: This is me

HOLY FUCK!!!
JAG KOM IN PÅ DJURGYMNASIET!!! xD

image367

Fattar ni hur glad jag blir? :D
nu hoppas vi bara att det här är rätt val också ;)

Oj jääääääääävlar liksom!!

haha så nu kommer ni alltså hitta mig i Liljeholmen från och med 17 augusti ;) haha

Shit! Jag är typ i chocktillstånd :D
Wow!!!

haha och jag ligger iaf 5 poäng över medianen ;) MJAU Jag älskar mig själv idag <3<3

WOW! iiiiihihihhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiii *glädjedamp*!!!!!!!!!!!

Fråga hela Sverige, ingen battlar mot SANDRA! för jag gör min grej!

Älskar er mest!!


Sophia

GRATTIS ÄLSKLING!
The world is your bitch sötis xD
Haha, älskar diiiig!!!



2007-06-28, 13:06:20 URL: http://phiia.blogg.se

tilla

oh my goosh, vad kul!!! GRATTIS HONEY-BUN!! <3<3
shiet vad kul =D



2007-06-28, 14:14:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?