Blame it on the weather ;)

2007-06-30, 13:23:54 / Kategori: This is me
Vi skyller på vädret!

Tilla och jag struntar faktiskt i Sommarkrysset & Avril idag :P för det är dåligt väder, jag har pissont i kroppen och är trött :P ;) haha

jag kommer få väääärsta ångesten för det här sen!
men idag är jag hellre hemma och kanske kollar på Sommarkrysset från soffan istället ;) med en varm filt typ xD

besides, det är viktigare att orka nästa vecka!!! För då är det Oooooooooooolaaaaa!!! xD <3<3 älskling!! <3

Kärlek! <3<3

Sophia

Haha, kommer du ihåg Benjamin? "Skyll inte på sommarn, skyll in på värmen, skyll inte på vinden, JAG SKYLLER DET PÅ MAMMA!" xD
Haha, älskar diig!



2007-06-30, 13:42:45 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?