Back in the days...

2007-06-17, 01:44:02 / Kategori: This is me
aw.. haha emo...
tänker typ på allt som egentligen har hänt i mitt liv... och när jag va emo, back in the days liksom.. blir lite djup såhär klockan 01.30...
jag saknar hur nära jag och min bror va varandra innan.. vi va verkligen bäst! Men nu gillar han mig typ inte lika mycket.. bara för att han tycker jag är fjortis.. och han gillar typ bella mer liksom.. hur bra känns det? O.o
och jag saknar honom... vi hade ju alltid så kul.. och nu när jag sitter här hemma hos pappa, vid datorn, mitt i natten, på sommarlovet.. tänker jag på typ en speciell sommar.. kommer inte ihåg när det va, men jag tror att det var sommaren mellan 6:an och 7:an eller typ 7:an och 8:an.. tror dock att det va det förstnämnda.. då brukade han och jag sitta uppe hela nätterna och typ planerade inför ett lajv som det va tänkt att vi båda skulle gå på.. jag kommer ihåg att jag tyckte att han va så otroligt cool.. så häftig liksom! han va verkligen min förebild som jag typ dyrkade.. och alla våra vändor inne på Blue fox... Those were the days... då va jag emo, och vi har nog aldrig varit tightare än då... men jag vill liksom ha det så igen.. fan, ibland känner jag bara för att vara alternativ... men ändå så vill jag inte det, för jag blir ju derprimerad av att bara se på mig själv liksom.. och jag vet ju själv att jag inte mår nå bra då.. så det är nog bättre om jag håller mig till den stilen jag har nu liksom..
men iaf, han gillade mig verkligen då och han till och med tänkte låta mig hänga med hans kompisar (!) liksom.. och det va fan stort för mig liksom, för då visste jag att jag betydde nånting för honom..
sen, förra sommaren.. jag kommer ihåg precis hur han luktade.. asså på ett bra sätt typ.
men iaf.. det där jobbiga hemska hände.. det va förjävligt.. shit, att jag liksom inte fattade nånting först.. och hur jävla allvarligt det var.. fuck... varför liksom? han blir liksom aldrig sig själv efter det.. och  palla att jag måste gå och oroa mig över honom hela tiden.. men han är mitt hjärtebarn.. han är liksom såå mycket verkligen! tror inte riktigt han förstår det... hoppas han inte slutar som Aurora, för då följer jag fan med.. pallar inte behöva gå och oroa mig för det hela tiden, för det gör jag verkligen.. kan egentligen inte slappna av riktigt nån gång.. är så galet rädd att det där läskiga ska hända..

Orkar inte ens tänka på det.. nu borde jag gå och lägga mig, jag blir alltid så djup när jag sitter uppe på nätterna.. palla gråta över det, jävla pussy!
nu ska jag fan ta tag i det här och komma nära min storebror igen! vi ska fan prata han och jag!
Jag älskar honom!

Sophia

Aaw gumman!
Micke är din bror och du är hans syster, det kan ju ingen ta ifrån er. Han älskar dig säkert lika mycket nu som då, om du mår bra mår han ju också bra liksom :D
Jag hoppas allt ordnar sig sötis, du är finast vet du!
Älskar dig mest!!!



2007-06-17, 11:09:17 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?