Ängsan med klassen

2007-06-06, 22:59:17 / Kategori: This is me
Ååh, idag va ju typ väärldens mysigaste dag!
Nästan hela klassen drog till Ängsan och solade och badade :D skiitmysigt! Jag (och typ några fler) blev röda som kräftor ;) haha så imorrn i skolan blir det kräftskiva ;) haha hell yeah!

Och det typ vidrigaste nånsin va när jag, Phia & Sara gick vår lilla promenad... Phia skrek "Akta liket!" och jag typ gallskrek, för jag trampade på den döööda vidriiga skabbiga snuskiga GRODAN!!! :O Seepee liksom! haha det va så jävla vidrigt!! men men :p
och så va det en orm i vattnet :S

hur som helst hade vi det jättemysigt! och vi bestämde oss för att återvända till Ängsan för att ha grillmys på kvällen... så jag, Matti & Raoul moppade iväg till Ica Stop och köpte engångsgrill, marsmallows, korv, bröd & Ben & Jerry's Cookie Dough <3 xD Vi va ett litet gangstergäng ;) haha
sen åkte vi hem till matti och väntade på att klockan skulle bli  7 xD
Och så hade Matti & Jag Ben & Jerry's-skola med Raoul xD haha
sen drog vi tillbaka till Ängsan och började grilla xD haha såå jäävla mysigt!!

jag åt mig typ mätt på glass och marsmallows (a) haha xD

har jag förresten sagt att JAG ÄLSKAR OSS!!!!!!? xD hahah

Det blev även ett kvällsdopp såklart ;) åh, jag vill typ bosätta mig på ängsan med klassen xD

Jag tod en hel del bilder såklart :D men det funkar inte att skicka dom till klassmailen :S cp... jag får väl åka hem till Mattii (min lilla datanörd) och så får hon hjälpa mig ;) haha

nu ska jag gå och lägga mig tror jag.. solen tog som fan.. och jag blev galet trött jue ;) Dessutom ska jag försöka pilla bort insekten från mitt öga :S xD haha jag fick typ en bananfluga i ögat när jag åkte moppe och jag kan inte få bort den ;) haha

                           

ÄLSKAR ER!! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?