Allsång på Skansen

2007-06-27, 00:26:07 / Kategori: This is me
Wiie Det va ju skiiitroligt ju :D:D

haha när vi åkte tåget in så va det en asläskig kille brevid Tilla (mitt emot mig och Raoul) :S sen när vi kom till Östra så stod han typ och höll på jätteskumt :P så Raoul gick på toa och jag, Phia & Tilla gick och tog skydd i en blomsteraffär :P Sen märkte jag att dom spelade Olas Natalie xD och den läskiga snubben försvann, så vi gick och tog bussen till Skansen :P
När vi betalade inträde va jag så stöörd, för alla utom jag sa att dom va 15.. jag va så cp att jag sa 16! Det resulterade i att 3/4 av vårt crew betalade 50 kr i inträde och 1/4 (jag) betalade 110 fucking kronor!! What's up med det liksom? O.o Men jag har liksom inte hjärta nog att ljuga för den lilla biljettsnubben :P så jaja... jag har väl bidragit till nånting bra hoppas jag :P

Sen träffade vi vår hoomie :D han berättade maaassa roliga grejer :D
jag vill förresten på Peace & Love!!!!!!! Shiiiat va jag typ har ångest över det liksom! :S

iaf, vi typ drog runt från plats till plats och slog oss inte riktigt till ro :P efter ett tag bestämde vi oss för att det inte spelade så stor roll om vi stod nära scenen eftersom det inte va några riktiga höjdare (förutom The Ark iofs :P)
så då gick vi och köpte Snickar-korvar xD haha ooj, jag kom just på hur skuumt det låter och hur mycket man kan misstolka det xD haha jag älskar att misstolka grejer :P
iaf, och så köpte vi typ lite godis och grejer :P
och sen hade vi helt enkelt skitkul!! xD <3
Sen pratade vi massor mer med vår hooomie xD Skiiitkul :D

Hahahah Efter Allsången så gick vi till en resturang som heter Josefina och ligger vid Djurgårdsbron :P För där va Phias mamma, så vi satte oss i en av sofforna och typ myste, det va verkligen hur mysigt som helst! Visst okej, vi kände oss ganska missanpassade eftersom vi va nååååågot yngre än dom andra och för att vi typ hade lodiskläder om man jämför med dom andra :P men efter typ 20 minuter så löste det sig, för då kom väärsta maffioso snubben och frågade hur gamla vi var och vi svarade i kör att vi va 16 :P och han såg typ fett irriterad ut och sa att vi inte fick vara där. :P haha så vi blev alltså utslängda från krogen :P låter rätt roligt om man tänker på det :P haha

jaja sen åkte vi hem efter ett tag :P
Jag ska upp feett tidigt imorrn.. för jag har tvättid klockan 09.00 :O paaalla liksom... och sen ska jag fika med Martina :D:D gaalet mysigt :D


Dagens bästa: När Raoul gick iväg från oss direkt när en låt tog slut, helt utan att säga nånting xD haha han bara gick :P Sen fick vi dock en asrolig förklaring till det hela ;) hahahah xD

Dagens citat: 
-"Tänk om vi ser Linus Wahlgren, då får jag damp!" -Haha Phia på bussen på väg in till Skansen

-"Nu hör jag röster" -Anders Lundin om sin grej i örat :P

Raoul:
"Jag är förkyld och vill åka hem!
Phia: "Men vet du Raoul, jag har alvedon om du vill ha!" -Konversation på Josefina xD

Godnatt alla sötisar där ute!!
Älskar er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?