9 Musik <3

2007-06-05, 18:33:38 / Kategori: This is me
Asså Jag älskar 9 Musik!

Haha palla att jag började gråtasvenskalektionen xD och palla att jag sitter och gråter nu, bara för att jag pratar med massor från vår klass på msn xD haha jag är så touchy ;) men men xD
Vi pratade minnen med klassen.. och folk fick säga vad dom kommer komma ihåg med klassen. Det Oscar sa va så på pricken liksom! Jag blev jätterörd <3 jag blev sjukt rörd av vad alla sa.. <3<3

JAG ÄLSKAR ER!! <3<3

Imorrn ska nästan hela klassen till Ängsan <3<3 Det kommer bli underbart!
Men på ett sätt känns det lite sorligt.. det blir liksom som ett avslut på allt vårt flum!
haha ett exempel är ju såklart det som hände idag xD haha på lunchrasten gick typ alla ut och la sig på ängen utanför skolan och slet av sig kläderna :P haha vilken normal klass skulle göra det liksom? ;) VI ÄR BÄST!


           

Ja, vi kan allt!

Dagens bästa:
"Det som ger mitt liv mening är sport och tjejer" -Ur Oscars brev från 7:an xD

Imorrn blir nog en av dom bästa dagarna i mitt liv! Jag älskar er!
<3<3<3

Mattii

Asså shit jag håller verkligen med! Det Oscar sa var typ precis mitt i prick! Jag längtar såå mycket till imorgon, myyyys på ängsan :D



2007-06-05, 19:53:48 URL: http://mattiii.blogg.se

Mattii Sara Emilia

dt va verkligen sjukt mysigt idag! men dt oscar skrev var faktiskt från 7an ;)
Älskar dig
puss hihi



2007-06-05, 20:31:56 URL: http://mattiii.blogg.se

Sandra

Mattii: Ååh aa eller huur! Jaa de kommer bli myysi imorrn <3
Matti, Sara & Emilia: Hahaha juuuste xD
Älskar er <3



2007-06-05, 20:39:03 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?