Wednesday break my heart...

2007-12-05, 18:30:53 / Kategori: This is me
Idag hade jag sovmorgon till 10.30, så jag sov 9 timmar inatt! :D sjukt skönt!

Det va en ganska lugn dag och jag har absolut inget att göra ikväll, så jag ska bara mysa och ta det lugnt =)

Och jag kan ju säga att jag och Sophia lätt ska fixa ståplatser till Rockbjörnen imorrn ;) haha det blir kuuul!
Det är den 24 januari =)

Och förövrigt kan jag bara säga att Salem al Fakir är nominerad i 8 kategorierGrammisgalan! Ganska otroligt va?
Bara för att jag snackar om Grammisgalan så slänger jag med ett underbart klipp därifrån ;)
Veronica Maggio sjunger Nöjd, som sedan övergår i Längst fram i taxin by Snook! Idag hade jag sovmorgon till 10.30, så jag sov 9 timmar inatt! :D sjukt skönt!



Det här är lätt en av dom bästa nånsin! Och Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros är så fruktansvärt heta! Jag döör! =)

Ha en underbar kväll dearies!

Sophia

GAH vilka minnen! Åh, minns du hysterin, gäldjedampen och transen man upplevde vid en snookkonsert? Det var så sjuuukt och härligt och alldeles alldeles underbart! Och vakten Roger på Stadion, vår första vakt- kontakt! xD
Rockbjörnen är såå den perfekta starten på ett nytt år, och alltså jag bangar ju inte på grammisgalan heller ;D
Haha, älskar dig så galet mycket sötis!
svar: HAHA, jag vet! Vad är det med producenterna? ;D



2007-12-05, 18:43:54 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: JAAA shiiit asså! Det var verkligen helt UNDERBART! ååh jaa, Roger!
Jaa Rockis är great! nää samma här! älskar dig meest gumms!



2007-12-05, 20:41:58 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?