Vinterjacka och fika

2007-12-30, 23:03:31 / Kategori: This is me
Idag har jag varit med Madde :) Vi fikade och shoppade lite. Det var verkligen skitmysigt att träffas igen! efter fikan gick vi och  köpte en vinterjacka till mig och sen köpte Madde en mascara och jag köpte lösnaglar :D

På eftermiddagen skjutsade Mike the bike hem mig till mamma där jag satte på mina lösnaglar och fixade med min iPod :D Nu har jag lagt in 201 låtar i den :P och mer blir det, nästa gång jag kmr till mamma :P

Nu har jag och brorsan just varit och hämtat Tommy på centralen, eftersom han har varit i Skåne :P

Imorrn är det fan Nyårsafton!!! jag har inte tänkt så mycket på det egentligen, eller asså, jag har ju tänkt på att det kommer bli fest och raketer och sånt där, men inte att 2007 tar slut och 2008 börjar :P Det är en ganska skum tanke egentligen, men men :P
Nog filosoferat för idag :P haha

Nu ska jag titta på tre avsnitt av Andra Avenyn och sen ska jag bestämma mig för vad jag ska ha för smink imorrn :P

Puss!

Simon

lät som en bra dag :D du missa inte Fredrik utan Filip på Videokväll med Luuk va?
Va skönt att nån intervjua han nångång istället för att han alltid intervjuar haha :D



2007-12-31, 01:33:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?