Vapiano

2007-12-09, 21:07:19 / Kategori: This is me
Tåget från Västerås va fuckat, så jag tog mig hem till mina småkusiner så länge :D Det va skitmysigt att träffa dom! Och dom är så sjukt söta och säger så roliga saker ;P haha

Och sen när jag kom hem åkte jag och lämnade in min mobil och fick en lånetelefon som är nästan exakt en sån som jag har, så det är skitbra och jag har fixat så jag har kalendern och allt i den, så den är precis som min vanliga telefon :D

Sen på kvällen åkte vi (familjen) in till ack så älskade Stureplan och åt supergod middag på Vapiano! Helt underbar resturang verkligen! Och första tanken när vi kom in va att killen som man såg först va sinnessjuuukt snygg och pappa hälsade mycket på honom och började snacka med honom, och sen pratade jag med pappa och frågade vem det va, och då sa han att det är hans kompis som äger stället! Niiice liksom! :D Han såg verkligen extremt bra ut! och så berättade pappa att han och Annica va på invigningsfesten där! Fatta nice!
Och det faktiskt inte särskilt dyrt där heller, så det är bra! Definitvt ett ställe jag ska dra med Sophia till! :D

Apropå Sophia, henne ska jag träffa imorrn :D På Anglais of course ;) Where else? xD

Nu ska jag duscha, sen blir det pluggapluggaplugga inför ett prov imorrn, som jag inte ens har börjat titta på... fy på mig :P (a)

Sov gott babies!
PUSS!

Sophia

Åh vad härligt med Vapino! Där får vi verkligen äta ngn gång xD
Vad mysigt det ska bli imorrn! Jag tar med mig "Så tar du ut din lön i choklad" kom jag på ;)
Haha, älskar dig mest in vapendragare!



2007-12-09, 21:16:43 URL: http://phiia.blogg.se

Olessia

Hata tågen :P åh lycka till på provet :)



2007-12-10, 10:49:35 URL: http://www.unikaolessia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?