Tuesday...

2007-12-04, 13:47:12 / Kategori: This is me
Nu har jag just haft mitt Djursjukvårdsprov =) Det va riktigt roligt faktiskt xD skitlätt eftersom jag hade pluggat, och roliga frågor :P

Nu ska vi ha engelska om 20 minuter typ :P

Och sen efter skolan ska jag gå och tjäna lite pengar ;) haha närå, jag ska sitta barnvakt =)
Är iofs galet trött och ser typ ut som en zombie, men jag får ju i alla fall pengar för det ;)
Jag har typ inte suttit barnvakt på 2 eller 3 veckor :S fatta mycket pengar jag har gått miste om, men men, det är inte mitt fel om Sara är sjuk :P

Puss!

Sophia

Jaaa, vad bra att det gick bra på provet!
Du är så duktiiiig ;D
Hoppas det går bra med ditt barnvaktsbarn idag också, pussa Ola om du ser honom igen xD
Älskar diiig mest mest mest!



2007-12-04, 17:18:40 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: hihi tack :D åh rackarns att jag inte såg honom då ;P
älskar diig!



2007-12-05, 20:50:26 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?