Thursday doesn't even start...

2007-12-06, 21:31:54 / Kategori: This is me
Ja idag har jag suttit barnvakt, och det sög rätt mycket, men jag fick ju 500 spänn i alla fall, och det behövdes kan man ju säga ;) haha xD
Och på vägen hem gick jag förbi Kishti Tomita :D

Jag är tröötter :P Men läntar som en galning till imorrn! När jag får träffa min andra, lika galna, hälft!
Ni vet vem jag talar om, Sophia såklart ;) <3
Vi kommer ha sjukt mysigt känner jag på mig ;P

Jag tror jag ska gå och lägga mig om ett litet tag, för jag är trött och behöver sova :P
Gud vad jag längtar  till jullovet, när man kan sova uuut ordentligt!

Och idag fick jag reda på att jag antagligen får mvg i hela Djurkunskapskursen! :D Fatta skönt! mmm jag mår braa!!!
Jag mår verkligen underbart just nu! och jag är så sjukt glad att jag mår så bra som jag gör, så pass ofta! Det känns skönt, för då behöver jag inte gå och oroa mig hela tiden :P En till grej som är skön är att jag typ inte har stressat nånting den här terminen! Och jag har ändå fått bra resultat i skolan och hunnit med rätt mycket vid sidan av =) Mitt magsår har lugnat ner sig och jag mår bara skitbra!
Är det såhär det känns att va lycklig? Ja, det är inga problem!

Kärlek! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?