Täby Musikklassers Luciakonsert

2007-12-15, 21:14:55 / Kategori: This is me
Festen hos Jojjo var jättmysig igår! Det slutade såklart med att alla satt och skrek till Singstar ;) haha hur går det annars när man är en föredetta Musikklass? ;) haha
Matilda och jag bytte dessutom julklappar :D Jag fick en jättefin låda med skrubbhandskar, badkulor, Noblesse-choklad och ett superfint halsband från Glitter med en lång silverkedja och ett platt silveräpple som är en klocka :D
Tack så stöört mycket sötnos! :D

Idag har jag varit på Täby Musikklassers årliga Luciakonsert! Det var underbart! Jättemysigt att titta på verkligen, det är ju första gången på 6 år som jag faktiskt tittar och inte är med och sjunger! Det kändes ändå konstigt att sitta och titta på =/ Jag hade gärna varit med, men men, jag har inte tid att gå på Gymnasiekören... Jag, Raoul, Titti & Linn satt och grät lite grann och sjöng med i alla låtar =) Galet mysigt =)

Haha innan konserten hade jag, Raoul, Jonna & Matti sjukt roligt när vi provade underkläder ;) haha xD

Och jag saknar Phia-babe och hoppas att allt är bra!! Tänker på dig gumman!

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?