Sommar!

2007-12-27, 18:17:34 / Kategori: This is me
Jag saknar sommaren så sjuukt mycket verkligen! Och jag längtar till nästa somma för guds skull! :D Man brukar ju alltid gå och smålängta lite efter sommar, men jag har aldrig längtat så mycket som jag gör nu!

Jag kan ju i alla fall säga att Sommaren 2007's bästa köp var lätt Gröna Kortet Gröna Lund :D Shit vad vi utnyttjade det kortet asså! Det gav ju gratis inträde på Grönan, och eftersom vi va där minst en gång i veckan så lönade det sig verkligen ;)

Åh, och jag saknar alla konserter jag och Sophia va på! Och jag ser fram emot alla nya vi kommer gå på 2008 ;)

Dessutom vill jag verkligen har sol & värme! Jag vill bli brun och fräsch! :D Jag får ju inte sola solarium på 4 veckor heller =/ för piercingen.. det suger lite grann.. men jag överlever :P

nu är det bara typ 6 månader kvar till sommaren, och det kommer nog gå ganska snabbt ändå, så det är bara att hålla ut! ;)

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?